بیانیه جبهه ایران اسلامی

در پی پرتاب ماهواره به فضا

جبهه ایران اسلامی

جبهه ایران اسلامی در پی پرتاپ ماهواره به ارتفاع ۱۱۱۰ کیلومتری و قرار گرفتن این ماهواره در مدار لئو با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این عملیات موفق علمی به دانشمندان ایران اسلامی، حمایت خود را از پژوهش های علمی و فنی دانشمندان و نخبگان علمی اعلام نمود.

 

به گزارش جبهه ۲۴( ارگان رسمی جبهه ایران اسلامی)؛ در پی پرتاپ موفق ماهواره های ایرانی جبهه ایران اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

 

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمٌِ

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَهَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ ( آیه ۵۴ سوره مائده)

ای گروهی که ایمان آورده‌اید، هر که از شما از دین خود مُرتَد شود به زودی خدا قومی را که بسیار دوست دارد و آنها نیز خدا را دوست دارند و نسبت به مؤمنان سرافکنده و فروتن و به کافران سرافراز و مقتدرند (به نصرت اسلام) برانگیزد که در راه خدا جهاد کنند و (در راه دین) از نکوهش و ملامت احدی باک ندارند. این است فضل خدا، به هر که خواهد عطا کند و خدا را رحمت وسیع بی‌منتهاست و (به احوال همه) دانا است.

 

با سلام و درود به ارواح طیبه و مطهر شهدا و امام شهدا و‌ به ویژه شهید تهرانی مقدم و فخری زاده و شهدا موشکی و هسته ای . موفقیت و اقدام غرور افرین فرزندان غیور عالم و دانشمند این سرزمین طی چند روزه اخیر در پرتاب ماهواره های مهدا، کیهان ۲ و هاتف ۱ به ارتفاع ۱۱۱۰ کیلومتری و قرار گرفتن این ماهواره در مدار لئو و ان هم پرتاب ۳ ماهواره فقط با یک ماهواره بر بنام موشک سفیر ، بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه های جهان و به ویژه رسانه های منطقه و اروپا داشته که باعث اعجاب و تحسین همگان واقع شده است . این در حالی است که تقریبا چند روز قبل ماهواره دیگری توسط ماهواره بر قاصد به ارتفاع ۷۵۰ کیلومتری پرتاب و در مدار قرار گرفت ، که متاسفانه بلافاصله تروئیکای خبیث اروپایی یعنی انگلیس ، فرانسه و المان این موفقیت فضایی ج اا را محکوم و ان را تهدیدی برای ثبات و امنیت منطقه اعلام کردند که چند روز بعد جمهوری اسلامی ایران این سه ماهواره جدید را به ارتفاع ۱۱۱۰ کیلومتری جو زمین پرتاب و انها را در مدار لئو قرار داد . الشرق الاوسط نوشت ایران برای اولین بار به طور همزمان سه ماهواره را به وسیله ماهواره بر سیمرغ به فضا پرتاب کرد . گزارش تمام رسانه های خارجی از این دستاورد و موفقیت دانشمندان ایرانی بازتاب بسیار گسترده ای داشته است . متاسفانه این موفقیت ها و دستاوردهای عظیم و غرور افرین و هم چنین در حوزه های هسته ای ، پزشکی و تجهیزات ان ، دستاوردهای دفاعی و نظامی و ….که هر روز شاهد ان هستیم و به ویژه در حوزه دانش بنیان ها .. در حوزه رسانه های داخلی و در شبکه های اجتماعی با بی مهری و بی توجهی مواجهه و صرفا بدنبال اخبار زرد و سیاه و سیاه نمایی و پاشیدن تخم یاس و ناامیدی و درگیری های جناحی و سیاسی خودشون هستند و‌ تنها چیزی که براشون مهم نیست منافع ملی و حمیت و تعصب و غیرت ملی است . اما از خودی ها و رسانه های خودی انتظار این است که از کنار این موفقیت ها و دستاوردها به سادگی عبور نکنند و بی توجه نباشند. ما همه مدیون شهدا و این عزیزان هستیم . ما مواخذه خواهیم شد .

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=9850

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار