در آستانه‌ی دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

نشست هم‌اندیشی جبهه اسلامی برگزار شد

نشست هم‌اندیشی جبهه اسلامی

نشست هم‌اندیشی جبهه ایران اسلامی با حضور دبیران استانی ، صنوف، مجامع و انجمن های مختلف کارگری این تشکل برگزار شد.

 

به گزارش جبهه۲۴(ارگان رسمی جبهه ایران اسلامی)؛ در آستانه‌ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، جبهه ایران اسلامی، با حضور معاون منابع انسانی، معاون امور استان ها، معاون اجرایی، معاون بانوان، دبیر مجامع و معاون اطلاع رسانی جبهه ایران اسلامی با همراهی دبیران استانی، صنوف، مجامع و انجمن های مختلف کارگری این تشکل نشست هم اندیشی به منظور بررسی چگونگی حضور گسترده و پرشور اقشار و صنوف مختلف در انتخابات پیش روی برگزار کرد.

در این نشست نمایندگانی از استان های مختلف کشور از جمله قم، اصفهان، ارومیه، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، مازندران، کهکیلویه و بویراحمد، قزوین، مرکزی، خوزستان، تهران و … حضور یافتند و پس از سخنرانی “حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی” دبیرجامعه مبلغین تهران و بیان پاره ای توضیحات از سوی وی در باب اخلاق مداری و برشمردن ویژگی های لازم برای واجدین شرایط حضور در انتخابات، “ایزدیان” به تشریح ساختار و موقعیت این جبهه پرداخت.

این هم‌اندیشی با برگزاری پرسش و پاسخ بین مدعوین و مسئولین جبهه ایران اسلامی در قالب کارگروه های مختلف اطلاع رسانی، بانوان، مجامع و دبیران استانی ادامه یافت.

 

کاندیداها وکیل المله باشند نه وکیل الدوله

از جمله موضوعات مطروحه توسط نمایندگان مدعو و دبیران استانی، لزوم پرداختن به حل مشکلات جامعه کارگری و ایجاد ارتباط و اعتمادی دو سویه بین کاندیداهای مجلس دوزادهم و جامعه کارگری و اقشار مختلف مردم بود. در این راستا به برخی مصادیق از جمله بدعهدی برخی نمایندگان مجلس یازدهم در حل مشکلات کارگران ساختمانی نیز اشاره شد. بر این اساس از مسئولین جبهه ایران اسلامی درخواست شد تا از افرادی حمایت کنند که جسارت لازم برای دفاع از حقوق ملت و پاسخ دهی به مطالبات مردم را داشته باشندو به اصلاح وکیل المله بودن را به جای وکیل الدوله بودن برگزینند تا نظام هم بتواند در تمام گذرگاه‌ها از ظرفیت و پتانسیل های تشکل های مختلف بهره ببرد.

 

با دولت و مجلس نه تعارف داریم و نه تقابل

بهروز معاون منابع انسانی نیز در پاسخ به این مطالبات، به فعالیت مستمر و بی وقفه جبهه ایران اسلامی و تفاوتهای این جبهه با سایر احزاب موسمی اشاره کرد و در ادامه گفت: این تشکل( جبهه ایران اسلامی) مطالبه گر است و خط قرمز ما فقط منویات مقام معظم رهبری است و به همین دلیل، با دولت ومجلس نه تعارف داریم و نه تقابل.

 

معرفی کاندیداهای مورد وثوق به کمیته انتخابات جبهه ایران اسلامی

در ادامه این جلسه مقرر شد تا کاندیداهای مورد وثوق از طریق استانها به کمیته انتخابات جبهه ایران اسلامی معرفی شوند و در نهایت با بررسی این جبهه، لیست نهایی و واحدی برای حضوردر انتخابات مجلس آماده و در اختیار عموم قرار گیرد .

گفتنی است این نشست هم‌اندیشی روز گذشته ۲۷ دی ماه جاری در ساختمان مرکزی جبهه ایران اسلامی برگزار شد.

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=9846

حمید عربی

حمید عربی

دکترای علوم سیاسی و معاونت اطلاع رسانی جبهه ایران اسلامی

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار