سفر به لس‌آنجلس اردوی تیم ملی پیش از نبرد با نیوزیلند

سفر به لس‌آنجلس اردوی تیم ملی پیش از نبرد با نیوزیلند

تیم ملی فوتبال ایران در حالی خود را برای نخستین گام در جام جهانی ۲۰۲۶ آماده می‌کند که کاروان تیم ملی پس از پشت سر گذاشتن اردو در تیخوانای مکزیک، راهی لس‌آنجلس می‌شود؛ سفری که البته با حواشی اداری و عدم صدور ویزای برخی مسئولان تیم همراه بوده است.

به گزارش گروه ورزشی به گزارش دیدبان 24 به نقل از خبرگزاری دانشجو، شاگردان تیم ملی ایران در اولین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، بامداد سه‌شنبه ۲۶ خردادماه، از ساعت ۴:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه «سوفی» شهر لس‌آنجلس به مصاف تیم ملی نیوزیلند خواهند رفت.

 

در حالی که تمرکز تیم ملی بر مسائل فنی است، عدم صدور ویزای آمریکا برای برخی از چهره‌های کلیدی کاروان، از جمله «مهدی محمدنبی» (مدیر تیم) و «مهدی خراطی» (مدیر اجرایی)، مدیرانِ فنی تیم را با چالش روبه‌رو کرده است. برای مدیریت این وضعیت و هماهنگی‌های پیش از ورود تیم، «هومن افاضلی»، مربی و مشاور کادر فنی، زودتر از سایرین به لس‌آنجلس اعزام شده است تا خلأهای مدیریتی را پوشش دهد.

 

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فیفا، هتل چهار ستاره «Westdrift» در منطقه ساحلی «منهتن بیچ» به عنوان محل اقامت کاروان ایران انتخاب شده است. هومن افاضلی وظیفه دارد پیش از ورود سایر بازیکنان، شرایط این هتل و امکانات آن را به طور کامل بررسی کند تا هیچ‌گونه خللی در روند آماده‌سازی تیم پیش نیاید.

 

موقعیت استراتژیک هتل Westdrift یکی از نقاط قوتِ برنامه‌ریزیِ فیفا برای تیم ملی است. فاصله این هتل تا ورزشگاه «سوفی» (محل برگزاری دیدار با نیوزیلند) تنها ۱۰ کیلومتر است؛ مسافتی که در شرایط ترافیکیِ لس‌آنجلس، کمتر از ۱۵ دقیقه زمان برای جابجایی تیم می‌برد که امتیازی مثبت برای کادر فنی جهت مدیریتِ زمانِ استراحت و تمرین بازیکنان محسوب می‌شود.

تیم ملی هم‌اکنون آخرین تمرینات خود را در تیخوانای مکزیک (با فاصله ۲۶۵ کیلومتری تا محل اسکان در لس‌آنجلس) پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود یک روز پیش از مسابقه، وارد ایالات متحده شود.

انتهای پیام/

منبع خبر

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://didban24.ir/?p=19446

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

https://mehrnews.com/x3b7PZ ۲۲ دی ۱۴۰۴، ۱۴:۰۰ کد مطلب 6719957 سیاست سایر سیاست سایر ۲۲ دی ۱۴۰۴، ۱۴:۰۰ اتحاد قهرمانانه مردم تهران علیه تروریسم و اغتشاش آمریکایی – صهیونیستی مردم انقلابی تهران با حضور باشکوه و خیزش عظیم و تاریخی خود در میدان انقلاب، انزجار خود را از جنایات و وحشی‌گری‌های داعش‌گونه گروه‌های تروریستی، مشت محکمی به دهان دشمنان ایران اسلامی کوبیدند. به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دشمن‌شکن مردم تهران در محکومیت جنایات اغتشاشگران در روزهای گذشته، با حضور آحاد مردم در میدان انقلاب آغاز شد. اقشار و آحاد مختلف مردم تهران، مسئولین لشکری و کشوری و دلسوزان ایران و انقلاب اسلامی، پیش از آغاز رسمی برنامه، در میدان انقلاب و خیابان آزادی حضور پیدا کردند و با در دست داشتن پلاکاردها و دستنوشته‌هایی انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادند و با محکوم کردن اقدامات تروریستی عوامل سیا و موساد بر حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تاکید کردند. کد مطلب 6719957 ادامه محسن صمیمی کپی شد مطالب مرتبط آغاز خروش اهواز علیه اغتشاش پیامی که روی بیلبورد تخریب شده توسط آشوبگران نشست! تمرنژاد: مردم آگاه ایران تفاوت بین اغتشاش و مطالبه گری را تشخیص دادند شهدای اغتشاشات اخیر در خراسان شمالی به ۹ نفر رسید تجمع «همبستگی ملی» در ایلام تجمع «همبستگی ملی» در سنندج پیکر شهید ابوالفضل عرب در گالیکش به خاک سپرده شد تجمع «همبستگی ملی» در بیرجند عارف: اگر مردم با همبستگی در صحنه باشند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند مسئولین در تجمع دشمن‌شکن مردم تهران چه گفتند؟ دعوت فرهنگستان علوم پزشکی از پزشکان برای حضور در راهپیمایی امروز نوحه‌خوانی لری در مراسم تشییع پیکر شهید «بیرانوند» برچسب‌ها اغتشاشات ایران راهپیمایی اغتشاشات 1404 حملات تروریستی

https://mehrnews.com/x3b7PZ ۲۲ دی ۱۴۰۴، ۱۴:۰۰ کد مطلب 6719957 سیاست سایر سیاست سایر ۲۲ دی ۱۴۰۴، ۱۴:۰۰ اتحاد قهرمانانه مردم تهران علیه تروریسم و اغتشاش آمریکایی – صهیونیستی مردم انقلابی تهران با حضور باشکوه و خیزش عظیم و تاریخی خود در میدان انقلاب، انزجار خود را از جنایات و وحشی‌گری‌های داعش‌گونه گروه‌های تروریستی، مشت محکمی به دهان دشمنان ایران اسلامی کوبیدند. به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دشمن‌شکن مردم تهران در محکومیت جنایات اغتشاشگران در روزهای گذشته، با حضور آحاد مردم در میدان انقلاب آغاز شد. اقشار و آحاد مختلف مردم تهران، مسئولین لشکری و کشوری و دلسوزان ایران و انقلاب اسلامی، پیش از آغاز رسمی برنامه، در میدان انقلاب و خیابان آزادی حضور پیدا کردند و با در دست داشتن پلاکاردها و دستنوشته‌هایی انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادند و با محکوم کردن اقدامات تروریستی عوامل سیا و موساد بر حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تاکید کردند. کد مطلب 6719957 ادامه محسن صمیمی کپی شد مطالب مرتبط آغاز خروش اهواز علیه اغتشاش پیامی که روی بیلبورد تخریب شده توسط آشوبگران نشست! تمرنژاد: مردم آگاه ایران تفاوت بین اغتشاش و مطالبه گری را تشخیص دادند شهدای اغتشاشات اخیر در خراسان شمالی به ۹ نفر رسید تجمع «همبستگی ملی» در ایلام تجمع «همبستگی ملی» در سنندج پیکر شهید ابوالفضل عرب در گالیکش به خاک سپرده شد تجمع «همبستگی ملی» در بیرجند عارف: اگر مردم با همبستگی در صحنه باشند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند مسئولین در تجمع دشمن‌شکن مردم تهران چه گفتند؟ دعوت فرهنگستان علوم پزشکی از پزشکان برای حضور در راهپیمایی امروز نوحه‌خوانی لری در مراسم تشییع پیکر شهید «بیرانوند» برچسب‌ها اغتشاشات ایران راهپیمایی اغتشاشات 1404 حملات تروریستی

پربحث ترین ها

هدایای-تبلیغاتی-خاص