باسم نعیم تاکید کرد که ما در موضع قدرت در حال مذاکره هستیم.

۸۰۰۰ جسد فلسطینی زیر آوارهای غزه

ویرانی های غزه

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و شصت و یکمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در حملات چند ساعت اخیر علیه غزه دستکم ۱۲۳ فلسطینی به شهادت رسیده اند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، منابع محلی از شهادت ۱۲۳ فلسطینی در نوار غزه در دور جدید حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد در حملات ساعات اخیر به نوار غزه ۱۲۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

واشنگتن پست نیز به نقل از سخنگوی سازمان امداد و نجات غزه اعلام کرد که برآوردها حاکی از آن است که حدود ۸۰۰۰ جسد همچنان در نوار غزه زیر آوار هستند.

این در حالی است که گروه‌های امدادرسانی به دلیل تداوم جنگ و کمبود امکانات، توانایی بیرون کشیدن اجساد زیر آوار ماندگان را ندارند.

«باسم نعیم» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با اشاره به این که حماس پیشنهاد خود را در مورد آتش بس ارائه داده و منتظر پاسخ رسمی از سوی قطر و مصر است، تاکید کرد که ما در موضع قدرت در حال مذاکره هستیم.

 باسم نعیم در گفت و گو با پایگاه خبری «الجزیره» تصریح کرد: حماس چیزی کمتر از توقف تجاوز به غزه، بازگشت آوارگان، عقب نشینی از اشغال و ورود کمک های بشردوستانه را نخواهد پذیرفت و از موضع ضعف وارد مذاکره نمی شود و این «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است که دنبال خنثی کردن مذاکرات برای اهداف شخصی است.

عضو دفتر سیاسی حماس با اشاره به اظهارات کاخ سفید در خصوص عملکرد جنبش حماس در مذاکرات گفت: اظهار نظر واشنگتن مبنی بر اینکه پیشنهاد حماس در محدوده توافق قرار دارد، جدیت این جنبش در دستیابی به توافق آتش بس را تایید می کند.

منبع : خبرگزاری تابناک

بازنشر : خبرگزاری جبهه۲۴ تنها ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=10290

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار