گفت و گویی صمیمی با جناب آقای سعید ایزدیان عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی

گفت و گویی صمیمانه با سعید ایزدیان

سعید ایزدیان عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی

شرکت در انتخابات – بررسی وضعیت کنونی و مشخصات نماینده اصلح

فارغ از گلایه ها و مشکلات موجود که سبب عدم رضایتمندی مردم از شرایط موجود گردیده است شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است و برای امنیت پایدار کشور باید بعنوان یک تکلیف ملی آنرا دیده و شخصا مطمئن هستم همه دشمنان ملت ایران در دنیا منتظر هستند برای تخریب و فشار بیشتر بر کشور و ملت پروسه عدم مشارکت در انتخابات را دنبال کنند.

لذا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سلامت انتخابات مهم و با حضور مردم با هر اندیشه و تفکری میتوان این مهم را عملی ساخت.

در شرایط و وضعیت کنونی ضمن اینکه بخشی از جامعه و مردم به جهت اعتقادات دینی و انقلابی رای می دهند اما خلق زیبایی ها زمانی است که با از خودگذشتگی مردم رنج کشیده از مشکلات کمرشکن جاری کشور نمایندگانی به مجلس راه یابند که بتوانند مجلس رفاه ملی را ایجاد کنند و امیدوارم مجلس آینده مجلسی باشد که رفاه و امنیت مردم شریف کشور را در پی داشته باشد .

اما درباره نماینده اصلح باید عرض کنم آن کسی بر دیگران اصلح تر است که با شجاعت و بدون ترش از برچسب های معمول از حقوق ملت دفاع کند و دردومشکلات مردم را بیان نموده و در دفاع از مردم جلوی هرکسی ایستاده و کوتاه نیاید.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تا پای جان برای ایستادگی و حفظ منافع ایران اسلامی و مردم و ملت شریف ایران ایستاده ام.

سعید ایزدیان – معاون اجرایی و عضو هیئات رئیسه جبهه ایران اسلامی

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=10050

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار