این حضور پرشکوه ملت بزرگوار؛ وظیفه منتخبین ملت را سنگین تر می کند.

پیام دکتر حجت الله مهدوی نامزد مجلس دوازدهم

دکتر حجت الله مهدوی

بسمه تعالی

دکتر حجت الله مهدوی کاندیدای مجلس دوازدهم و عضو مجلس رفاه ملی در جبهه ایران اسلامی پس از مشخص شدن تقریبی نتایج آراء در حوزه انتخابیه تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس  پیام خود را توسط فرزندشان در شبکه های اجتماعی ارسال گردید،منتشر نمودند باتوجه به وجود نکات ارزشمند و احساس تواضع و شکرگزاری ایشان از خدای منان ، پیام ایشان را جهت اطلاع عموم منتشر نمودیم.

متن پیام بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم…

با عرض سلام و تحیات الهی محضر ملت بزرگ ایران بویژه هم استانی ها و همشهریان عزیز و فداکارم، با گرامیداشت یاد همه شهدای سعادتمند؛ امام شهدا (ره) و با آرزوی سلامتی برای رهبر عزیزمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و با سپاس به درگاه ذات احدیت و احترام وافر به مقام شامخ امامان معصوم (ع) و خون مطهر همه شهدا؛ بر خود فرض می دانم در کمال تواضع و فروتنی به پیشگاه ملت شریف و فداکار ایران برای خلق حماسه ای دیگر که همانا لبیک گفتن به ندای الهی «ان الله لایغیر ما بقوم حتی لایغیر ما بانفسهم» و حضور پر معنی در انتخابات مجلس دوازدهم که باعث خشنودی امام زمان(عج) و مقام عظمای ولایت گردید و یاس و ناامیدی دشمنان سفاک و جنایتکار را به دنبال داشت، تشکر و قدردانی خود و همکاران ستادی و حامیان مردمی خویش را اعلام می نمایم.

این حضور پرشکوه ملت بزرگوار؛ وظیفه منتخبین ملت را سنگین تر می کند. ضمن تبریک به همه منتخبین در سراسر کشور یادآور می شوم ملت رشید ایران؛ بویژه خانواده های معظم شهدا؛ جانبازان و ایثارگران؛ کارگران و کارمندان؛ فرهنگیان و بازنشستگان؛ دختران و پسران این مرز و بوم و همه آحاد ملت ایران؛ بی صبرانه منتظر اقدامات جهادی؛ انقلابی؛ فساد ستیزی و عمل به وعده های داده شده شما هستند.

مجلس شورای اسلامی؛ امانت ملت و حق الناس می‌باشد و کوچکترین حرکت غیر شرعی؛ غیر قانونی و غیر مردمی نمایندگان؛ در رصد حضرت باریتعالی؛ حضرات معصومین(ع)؛ شهدای مظلوم و مردم صبور و شهید داده، بوده و می‌باشد. انتظار می رود عزیزان راه یافته به مجلس شورای اسلامی با نصب العین قرار دادن توصیه ها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب؛ توجه ویژه به کاهش و رفع مشکلات جامعه و بالا بردن رضایتمندی ملت عزیزمان بخصوص در مسائل معیشتی؛ کاهش بیکاری؛ کنترل تورم و گرانی و از بین بردن ناهنجاری‌های اجتماعی؛ افزایش کارآمدی مدیران دولتی با اهرم های قانونی و نه دخالت در امور اجرایی داشته باشند.

در پایان به سهم خود بعنوان یکی از هزاران نامزد انتخابات؛ خادم ملت بزرگ ایران؛ سرباز انقلاب و ولایت و جامانده از قافله سبکبال شهیدان که غبطه و غصه آن همیشه با حقیر بوده و هست؛ از زحمات و تلاش های شبانه روزی اعضای محترم شورای نگهبان؛ هیات های نظارت؛ اجرایی؛ مجموعه وزارت کشور؛ اعضای زحمتکش صندوق های اخذ رای؛ نیروهای انتظامی؛ امنیتی؛ اطلاعاتی و همه دست اندرکاران این کار بزرگ تشکر و قدردانی نموده و نیز مجددا از همه آشنایان عزیز؛ دوستان گرامی و دلسوز؛ همکاران ارجمند؛ اقوام؛ فامیل و… و بالاخص از همسایگان گرامی و دوستان خوبم در منطقه ۱۸(یافت آباد؛ میدان زاهدی؛ اهالی محترم مجتمع مسکونی بهاران و…) و بخش های لواسانات و رودبار قصران در شهرستان شمیرانات که با دلسوزی و به صورت خودجوش و شبانه روزی اینجانب را حمایت کردند و مورد تفقد خویش قرار دادند، نهایت سپاس؛ تشکر و قدردانی را دارم و دست تک تک برادران عزیزم را میبوسم و از همه خواهران گرامی ام نیز بی نهایت سپاسگزارم.

اینجانب حجت اله مهدوی بنده گنهکار و جامانده از دوستان شهیدم و برادر کوچک شما یاران با وفا؛ برای ادای تکلیف الهی و انقلابی ام و لبیک به ندای امام خامنه ای عزیز؛ برای بالا رفتن مشارکت و فارغ از هر نتیجه؛ وارد این صحنه شده و خدا را شاکرم که ذره ای بودم از اقیانوس عظیم مردمی که جانانه پای کار انقلاب هستند و ایستادند. این مردم شایسته بهترین خدمات و بالاترین احترامات هستند و ما بدهکار مردم و خون شهدا و خانواده این عزیزان هستیم. با کمال افتخار اعلام می کنم که همانند گذشته خادم ملت عزیز ایران بوده و هستیم و هر خدمتی که بتوانیم بدون چشم داشت و بدون منت انجام می دهیم.

خداوند را بر همه نعمت هایش سپاسگزارم بویژه نعمت خدمت خالصانه به همشهریان؛ هم استانی ها و تمام ملت بزرگ ایران. در پایان از زحمات همه اقوام کرد؛ ترک؛ لر؛ عرب؛ فارس و… سپاسگزارم. از تشکل ها؛ گروه ها؛ انجمن ها؛ صنف ها و… که حقیر را در لیست انتخاباتی خود قرار دادند نیز متشکرم. از زحمات شبانه روزی خانواده ام بویژه همسر عزیزم که یادگار شهید والامقام سردار شهید داریوش مرادی است و با صبر و حوصله مشوق اینجانب بود و از پسر عزیزم و دختران گلم و برادران عزیز و دوستان گرامی ام؛ سادات جلیل القدر؛ روحانیت معزز؛همرزمان عزیز دوران دفاع مقدس در واحد اطلاعات- عملیات و تخریب لشگر۵۷ حضرت ابالفضل العباس( ع ) و همه کسانی که به هر نحوی حقیر را راهنمایی و کمک کردند تقدیر و سپاسگزاری می کنم. اجرتان با شهدا، سلامت، شادکام و عاقبت بخیر شوید ان شاءالله…

درود خدا بر ملت بزرگ ایران؛ درود خدا بر شهدا؛ درود خدا بر امامین انقلاب و درود خدا بر ایثارگران عرصه جهاد و شهادت. با احترام محضر همگی دوستان… برادر شما؛ خدمتگزار شهدا؛ ملت ایران و سرباز انقلاب و ولایت حجت اله مهدوی. ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=10039

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار