مردم بسیار آگاه تر شده اند و در تشییع جنازه شهیدان خدمت همه شاهد بودیم

وظیفه رئیس جمهور آینده بسیار حساس و خطیر است

دکتر علیرضا عباسی

به گزارش جبهه ۲۴(ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی): علیرضا عباسی  در خصوص انتخابات پیش‌رو ریاست‌جمهوری بیان کرد : به فرمایشات مقام معظم رهبری فرد اصلح باید فاکتورهای
«مدیریت و کفایت»، «ایمان»، «سابقه عملکرد انقلابی و جهادی»، «عدالتخواهی و فسادستیزی»، «اعتقاد به توانمندی‌های داخل»، «اعتقاد به جوانان»، «مردمی‌بودن» و «امیدواری» را دارا باشد .
عباسی هم چنین افزود:حضور مردم در پای صندوق‌های رأی امنیت کشور را تحقق می‌دهد چرا که اگر فقط ۳۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کنند ۷۰ درصد مابقی به دشمنان رأی داده‌اند بنابراین مردم ولایتمدار و انقلابی با شرکت در انتخابات، موجبات شکست دشمن را فراهم می‌آوردند.
کاندیدای محترم بدانند که قرار است جانشین چه رئیس جمهور فقیدی بشوند ، شهید رئیسی شهید خدمت و خادم مردم بود و بعد از گذشت سالیان سال یاد و خاطره شهیدان رجایی و بهشتی را برای نسل جوان به نمایش گذاشت و آنها توانستند شنیده ها را به عینه ببینند و لمس کنند.
علیرضا عباسی که دارای بالاترین مدرک سطح مدیریت اجرایی ورزشی در کشور را در کارنامه خود دارد گفت :مردم بسیار آگاه تر شده اند و در تشییع جنازه شهیدان خدمت همه شاهد بودیم موجی از بصیرت و قدرشناسی همیشگی مردم ایران و جهان ، پاسخ محکمی به دهان معاندین و یاوه گویان بود.

انتهای پیام

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=11281

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار