رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: آمریکا مدیریت این جنگ علیه غزه را در دست دارد

هنیه: مجلس شورای اسلامی مجلس حامی فلسطین است

قالیباف و هنیه

به گزارش جبهه ۲۴ به نقل از خبرگزاری مهر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پیش از ظهر امروز در دیدار با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از استقبال گرم و ابراز احساسات محبت‌آمیز رئیس مجلس و قبولی طاعات و تبریک عید باستانی نوروز، گفت: در تمامی سفرهایی که به ایران داریم، فرصت دیدار با شما در مجلس شورای اسلامی را پیدا می‌کنیم؛ جایی که نماد و بیانگر تاریخ و تمدن ملت مسلمان ایران و یکی از نمودهای پیوند ایران با مسأله اصلی جهان اسلام یعنی مسأله فلسطین است. فلسطینی که دل تمام فرزندان اسلام به سمت او که همان مسجد الاقصی است، پر می‌کشد.

وی در ادامه با بیان اینکه ما از نشست‌هایی که درباره فلسطین در کمیته‌های مختلف مجلس برگزار می‌شود، مطلع هستیم، گفت: از این رو ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم و از این بابت قدردانی می‌کنیم.

 

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت کنونی غزه در سایه عملیات طوفان الاقصی و شرایط میدانی انسانی و سیاسی نوار غزه، عنوان کرد: نبرد کنونی یک نقطه عطف در تاریخ مواجهه با رژیم صهیونیستی است که نتایج راهبردی عمیقی را برای فلسطین، جهان اسلام، جهان عرب و تمام دنیا در بر داشته است؛ از این رو قطعاً دوران پس از وقوع عملیات طوفان الاقصی با دوران پیش از آن متفاوت است.

انتهای خبر

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=10503

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار