مگر می شود سرمربی تیم ملی بدون همکاری و آنالیز دستیاران فنی خود به موفقیت دست پیدا کند.

انتقاد یک چهره ورزشی به تقدیر گزینشی قهرمانان این عرصه

فوتسال ناشنوایان

یک چهره ورزشی با تاکید بر اینکه تقدیر از قهرمانان و مدال آفرینان ورزشی هم سفارشی شده است، گفت: ضعف مدیریت ورزش باعث دلسردی و ناامیدی ورزشکاران قهرمان کشور شده است.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی جبهه ایران اسلامی،علیرضا عباسی چهره مشهور علم ورزش دنیا به نحوه تجلیل از قهرمانان ورزشی توسط ریاست جمهوری و وزیر ورزش واکنش انتقاد کرد و گفت:ما در مملکت اسلامی زندگی می کنیم، کشوری که مدعی اجرای عدل و عدالت است نه تبعیض.

وی در ادامه افزود: در کجای دنیا دستمزد و پاداش سرمربی نسبت به مربی ۱۰ برابر است، مگر می شود سرمربی تیم ملی بدون همکاری و آنالیز دستیاران فنی خود به موفقیت دست پیدا کند.
این چهره ورزشی تاکید کرد:آقایان مسئول یا مسائل را نمی دانند یا با قصد و غرضی این رفتار غیر حرفه ای را انجام می‌دهند.
عباسی خاطر نشان کرد: تقدیر از کادر و بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان که توانستند در یکسال قهرمان جهان و المپیک شوند و افتخار آفرینی کنند این رفتار غیر حرفه ای رخ داد .
به گفته وی،سرمربی تیم و تمامی بازیکنان مبلغ مورد نظر را دریافت کردند اما مربی این تیم که از بهترین آنالیزور های فوتسال ایران است یک دهم بقیه دریافت کرد ، این در صورتی است که وی بعد از مسابقات قهرمانی جهان در برزیل دچار یک شوک بزرگ شده بود و در حادثه تلخ رانندگی فرزند برومند خود را از دست داده بود .
عباسی یاد اور شد:در این حال غمبار و غیر قابل وصف ایشان برای سربلندی ایران عزیز و کمک به موفقیت های متداوم تیم ملی فوتسال ناشنوایان به المپیک ترکیه رفت چون من شاهد بودم اگر ایشان نمی‌رفت ، سرمربی تیم هم در آستانه استعفا بود .
وی گفت: مسبب اصلی این اتفاق رئیس فدراسیون ناشنوایان است که با ضعف مدیریت خود نتوانست به خوبی اطلاعات و جزئیات را به وزیر ورزش منتقل کند . به فرموده رهبر معظم انقلاب هدف ما جذب قهرمان است نه دفع. متاسفانه در خصوص خیلی از مسائل دیگر هم وجود دارد که ضعف مدیریت ورزش باعث دلسردی و ناامیدی ورزشکاران قهرمان کشور شده است.

انتهای پیام

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=11104

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار