نظرات آقای محمدرضا بهروز معاونت امور استانها در جبهه ایران اسلامی درباره انتخابات و شرایط کنونی جامعه

نظرات آقای محمدرضا بهروز

محمدرضا بهروز

به گزارش جبهه ۲۴ تنها ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی در جلسه صندلی داغ که با مصاحبه تخصصی با نامزدهای مجلس دوازدهم در شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی برگزار شد به دیدار آقای مهندس محمدرضا بهروز معاونت امور استانهای جبهه رفتیم و نظرشان را درباره انتخابات پیش رو جویا شدیم و ایشان هم با وجود مشغله فراوان با حوصله و صبر مثال زدنی پاسخگو بودند .

متن این گفتگو تقدیم حضور می گردد:

جناب آقای بهروز نظر شما درباره انتخابات و مشارکت مردم و انتظارات مردم از مسئولین چیست ؟

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و آرزوی سربلندی برای همه ملت شریف ایران در این برهه تاریخی باید مسائل رو بادقت و شفافیت نگریست .

در خصوص شرکت در انتخابات باید خدمت تان عرض کنم آرزوی قلبی اینجانب آن است که مردم همانند گذشته نسبت به مشکلات و کاستی های عملکردی با بزرگواری و نگاهی پدرانه به سرزمین خود همچنان این حق اجتماعی را برای خود و خانواده شان مطالبه نمایند.

اما ظاهرا برخی نسبت به این مهم اهتمام و التزام کافی ندارند که در جای خود لازم است مورد رسیدگی قرار گیرد.

البته به سوالات کلی نمی توان پاسخی شفاف ارائه نمود لیکن لازم است شعارها برآمده از توانایی ها و استعداد و قدرت نماینده باشد البته من این(تناسب شعاربااستعداد وقدرت) را یک مسئولیت پذیری در باب نامزدها می دانم و می توان این را به عنوان یک مصداق اخلاق سیاسی و انتخاباتی تعریف نمود.

کاندید اصلح از نظر بنده کسی است که قلباَ به جوهر نهادی انقلاب اسلامی باور دارد ضمن اینکه مردم را صمیمانه دوست داشته و در این خصوص نسبت به امور مردم اهتمام ورزد و مشکلات مردم را دغدغه های خود بشمارد و برای پاسخگویی از یک هوشیاری دائم برخوردار باشد.

اینجانب هیچگاه نامزد نشده و فعلا برنامه ای ندارم اما معتقدم باید نسبت به آشتی بین المللی با تاکید بر تعامل منطقه ای فعال با حفظ استکبارستیزی و مقابله با دشمنان تلاش بیشتری نمود تا بتوان از فعال سازی ظرفیت های منطقه ای حداکثر فرصت را برای منافع کشور رقم زد.

اینجانب معتقدم مجلس باید به وظایف تعریفی خود بازگشته و مرز خود با سایر قوا را بشناسد و کلیه قوا می بایست حریم یکدیگر را رعایت کنند که این خود نیز موجب حفظ شان مجلس و به طبع آن کارآمدی مجلس خواهد بود.

من معتقدم مبارزه با فساد در دسته بندی زیر حوزه امنیت کشور تعریف می شود یا به عبارتی بهتر برای مبارزه با مشکل فساد باید همه ابعاد این موضوع در نظر گرفته شود و رویکردی سازنده در مبارزه با فساد با ضدانقلاب عملگرایی است و گام اول آن اراده است و نه شعار .

به هرحال در این برهه تاریخی و سیاسی برای همه ملت ایران بخصوص اعضای مجلس رفاه ملی از خداوند متعال توفیق خدمت و سربلندی را مسئلت می نمایم.

محمدرضا بهروز-معاونت امور استان ها در جبهه ایران اسلامی

منبع : خبرگزاری جبهه۲۴ تنها ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=10057

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار