منطقه هسته‌ای اصفهان که جایگاهی بین المللی دارد، با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و استاندار اصفهان، به نام شهید جمهور آیت الله رئیسی نامگذاری شد.

نامگذاری قلب صنعت هسته‌ای کشور به نام شهید جمهور آیت الله رئیسی

مرکز هسته ای شهید رئیسی

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در آیین نامگذاری منطقه هسته‌ای اصفهان به نام رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: امروز در پیشگاه خداوند متعال و در ایام رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و به پاس خدمات ارزشمند و حمایت‌های پایدار و برجسته شهید جمهور آیت الله رئیسی به صنعت هسته‌ای کشور این منطقه را که از مناطق راهبردی در صنعت هسته‌ای کشور محسوب می‌شود و جایگاه بین‌المللی دارد، به نام این شهید والامقام نامگذاری کردیم.
وی ادامه داد: پیام ما این است که نوع نگاه راهبردی شهید والامقام آیت الله رئیسی در راستای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و خدمت بی منت، خستگی‌ناپذیری، تلاش بی وقفه برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران که در سلوک رفتاری رئیس جمهور شهید مشهود بود در فرهنگ ما پایدار بماند.
به گزارش جبهه ۲۴(ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی): به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، رئیس سازمان انرژی اتمی: محمد اسلامی گفت : امیدواریم بتوانیم این راه را تداوم ببخشیم و برای ارتقاء اعتبار کشور و رفاه ملت ایران بیش از پیش کوشا باشیم.

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=11254

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار