مردم وقتی صحبت از گرانی و اشکالاتی درباره دولت مردان می کنند نزد نهادهای امنیتی و مقام معظم رهبری مشکلی ندارد بلکه مورد تایید هم هستند .

مطالبات مردم نیازبه مبارزات مردمی و تشکیلاتی دارد

محمد حسین عظیمی جبهه ایران اسلامی

 

محمد حسین عظیمی دبیر کل جبهه ایران اسلامی در نشست شورای اطلاع رسانی این تشکل مردمی که در ساعت ۸ شب مورخ ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ در دفتر این تشکل مردمی برگزار شد درباره نقش مردم و مطالبات آنها اظهار نظر نموده و از اهالی رسانه و هنر مباحث زیر را برای برنامه ریزی در زمینه تولید محتوا خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری جبهه ۲۴ تنها ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی : دبیر کل جبهه ایران اسلامی افزودند :‌مردم مطالباتی را دارند که واقعا برحق است پرچمدار واقعی مبارزه مدنی بچه حزب اللهی ها هستند ولیکن فراموش نکنیم که مملکت  متعلق به همه آحاد ملت است .

مردم وقتی صحبت از گرانی و انتقاد درباره دولت مردان می کنند نزد نهادهای امنیتی و مقام معظم رهبری – ایراد ندارد که هیچ بلکه مورد تایید هم می باشد .

اما سیاه نمایی و تخریب مردم –نظام و رهبری اشتباه بزرگی است که از سوی اپوزیسیون ها تقویت می گردد اما یادمان نرود افراد فاسد را باید با قدرت به بازنشستگی ترغیب و اجبار نمود.

وظیفه تشکل ها و نهادهای مردمی و همچنین دستگاه های امنیتی پیشگیری و فرهنگ سازی برای مردم است در حالیکه مردم می بایست در عرصه های مردمی همچون تشکل های مردم نهاد نظرات و هیجانات خود را تخلیه کنند و مردم و تشکل ها هیچگاه دیدگاه ضد امنیتی نداشته و ندارند و هیچگاه قرار نبوده و نخواهد بود که درد دل از مردم و تشکل ها گرفته شود.

عظیمی در ادامه جلسه با جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در شورای اطلاع رسانی افزود: امروزه خدا را شاکریم نظام جمهوری اسلامی بالاخره پس از روزها کار تحقیقاتی و تجربیات تشکیلاتی ، بسیاری از نقطه نظرات و انتقادات را به حق نزدیک تر می داند.

پس با قدرت به شما عرض می کنم با پرچم انقلاب-مردم-مقام معظم رهبری می توان برهمه مشکلات فائق آمد.

از اینرو برای رسیدن به آشتی ملی و تببین وظایف همگان همچون مردم،مسئولین و کلیه ارکان های نظام می بایست باصداقت و جلوگیری و پیشگیری از تخلفات گسترده وهمکاری با یکدیگر سعی در ناامید کردن دشمنان نمایند.

اما سوال اصلی من این است : همانند دشمنان ، چرا ما اتاق فکر نداشته باشیم؟ وقتی شکاف بین مردم و مسئولین افزایش پیدا کند حتی کارمندان عالیرتبه زیر دست وزراء نیز از ارائه خدمت واقعی به مردم خودداری می کنند که یکی از دلایل آن دیده نشدن برخی خادمان دستگاه ها و تبعیض و فرصت طلبی برخی مسئولان است.

محمد حسین عظیمی معتقد است : تشکل های مردمی می توانند متخصصین و نخبگان را دعوت نموده و درباره مشکلات عام و خاص موجود در جامعه با همفکری نسبت به تنظیم راه حل و ارائه پیشنهادات مفید به مرکز پژوهش های مجلس و ارگان های دیگر اقدام نمایند.امروزه شاهد هستیم بسیاری از تشکل ها و نهادهای مردمی استخوان و ریشه دار انقلابی به گوشه و کنار پناه برده اند و صرفا در زمان مختصری در انتخابات از خود فعالیتی نشان می دهند حقیقتا این یک خطر بزرگ برای نهادها و تشکل های مردمی است.

باتوجه به مشکلات عدیده در کشور هدف اصلی ما آشتی ملی می باشد بنده اعتقاد دارم اگر به مردم خدمات خوب داده شود و با صداقت رفتار کنیم مطمئنا مردم و نظام پیروز میدان خواهند بود.

در این جلسه بزرگوارانی همچون : آقایان احمدزاده کرمانی،بهمن دان،جهان پور،صیامی، محمد حسین عظیمی،حاتمی،ابولفضل دولتشاهی،پژویان،عربی،صادقی و سرکارخانم آبشاری حضور داشتند.

منبع : خبرگزاری جبهه ۲۴ تنها ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی

 

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=10134

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار