اولین نشست هماهنگی شورای مرکزی ،راهبردی و مدیران جمعیت معلمان وفرهیختگان ایران اسلامی در سال جدید

فرهنگیان، موتور محرک جامعه

جمعیت معلمان و نخبگان فرهنگی

 در ضیافت افطار اولین نشست هماهنگی شورای مرکزی ،راهبردی و مدیران جمعیت معلمان وفرهیختگان ایران اسلامی در سال جدید با حضور عضو و سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در مجموعه مرکز رفاهی و تالار فرهنگیان در شب عید سعید فطر برگزار گردید.

 

به گزارش جبهه ۲۴ ناصر سرگزی دبیرکل جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی افزود : فرهنگیان را موتور محرک و هدایت کننده هر جامعه‌ای موفقی اعلام نموده و اظهار داشت، اگر بخواهیم کشوری موفق در همه‌ی جوانب داشته باشیم باید از ظرفیت فرهنگیان و تشکل های توانمند بهره برداری کرد.

دبیر کل جمعیت معلمان وفرهیختگان ایران اسلامی ،فرهنگیان را ستون اصلی هر جامعه‌ای دانستند و اظهار داشتند، اگر معلمان وفرهیختگان دست در دست هم دهند و در غالب تشکل پی گیر مطالبات باشند ،مدیریت در حوزه آموزش وپرورش به بهترین نحوه ممکنه اداره‌ خواهد شد.سرگزی بی تفاوتی نسبت به مسائل روز و جامعه‌ را بزرگترین آسیب دنیای امروز دانستند و ابراز داشتند.

معلمان و فرهیختگان که نخبگان اصلی یک جامعه هستند باید نسبت به تمامی مسائل و موضوعات جامعه‌ حساس و دغدغه مند باشند و با اتحاد و همفکری راهکار برون رفت آرایه نمایند. سرگزی تشکل‌های مردمی و فرهنگی را محور مشارکت اجتماعی دانستند و با مقایسه حضور تشکلها در ایران نسبت به سایر کشورها حضور این نهادهای فرهنگی و مردمی را لازمه ای توسعه‌ای کشور دانستند.

در ادامه تعدادی از اعضای شورای مرکزی و راهبردی و دبیران مناطق مختلف جمعیت معلمان وفرهیختگان ایران اسلامی به بیان برنامه ها و دیدگاه‌های خویش در سنوات گذشته و‌ فعالیت‌های بعدی تشکل در سال جدید پرداختند.در ادامه آن آقای دکتر نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و سخنگوی هیات رئیسه مجلس، که مهمان ویژه نشست شورای راهبردی و مرکزی بودند ضمن تشکر و قدردانی بابت این حضور، خودشون را هم یک معلم دانستند که از ابتدای فعالیت‌های اجتماعی از تدریس شروع نموده اند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی را نمونه‌ ای موفق از تشکل‌های فرهنگیان دانستند و اظهار داشتند؛ اگر حاکمیت با تشکل‌ها وارد گفتگو شود قطعا فرصت‌های خوبی بوجود آمده و اولویت‌های مردم مشخص می شود.

دکتر موسوی :تشکل‌های مردمی و فرهنگی را حلقه ای رابط بین دستگاه‌های دولتی و مردم دانستند و اظهار داشتند:با توجه به مشکلات فراوان جامعه‌ای فرهنگیان کشور حضور این نهاد مردمی و فراگیر مسائل و موضوعات مختلف آموزش و پرورش را با قدرت فکری و اجرای به راحتی مرتفع خواهد نمود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل مجلس را جهت برگزاری نشست‌های تخصصی و کاربردی با جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی اعلام نمودند. در انتهای مراسم گروه تواشیح و هم خوانی قرآن به اجرای سرود و تواشیح و مولودی خانی پرداختند.

انتهای خبر

 

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=10847

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار