در ادامه این نشست منتخبین مردم و اعضای هیات رئیسه جبهه ایران اسلامی با ارائه نقطه نظرات خود خواستار اصلاح آئین نامه و مجلسی با حداکثر توان و قدرت و نماینده محور بودند.

دومین نشست منتخبین مردم و هیات رئیسه جبهه ایران اسلامی

دومین نشست جبهه ایران اسلامی و منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی

دومین نشست هم‌اندیشی و هماهنگی منتخبین مجلس دوازدهم از فهرست مجلس رفاه ملی با حضور بیش از ۷۰ نفر از نمایندگان راه یافته به مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات رئیسه جبهه ایران اسلامی مورخ ۷ خرداد ۱۴۰۳ در محل دفتر مرکزی این جبهه برگزار گردید.
به گزارش جبهه ۲۴( ارگان رسمی جبهه ایران اسلامی)؛ دومین نشست هم‌اندیشی و هماهنگی منتخبین مجلس دوازدهم از فهرست مجلس رفاه ملی با حضور بیش از ۷۰ نفر از نمایندگان راه یافته به مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت رئیسه جبهه ایران اسلامی در محل دفتر مرکزی این جبهه برگزار گردید.
در ابتدای این نشست حاضرین با قرائت فاتحه یاد رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر رئیسی و هیئت همراه ایشان را گرامی داشتند.
در ادامه این نشست منتخبین مردم و اعضای هیات رئیسه جبهه ایران اسلامی با ارائه نقطه نظرات خود خواستار اصلاح آئین نامه و مجلسی با حداکثر توان و قدرت وهمچنین مجلسی نماینده محور بودند.
در این نشست محمدحسین عظیمی دبیر کل جبهه ایران اسلامی ضمن عرض تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور و هیئت همراهش افزود: کارهای گروهی و کمیسیون های تخصصی بایستی جدی گرفته شود و در مسائل ملی الزاما صدای احزاب بایستی شنیده شود.

وی همچنین افزود: اگر نوکری خوب برای مردم و رهبری باشیم تمام مشکلات کشور حل خواهد شد ، چاپلوس ها و اختلاس گران نوکر مردم و رهبری نیستند ، برای ریل گذاری در مجلس باید مردم را ببینید و ریل گذاری برای دولت مردان نباشد.

دبیرکل جبهه ایران اسلامی در پایان یادآورشد : اگر بتوانیم حق مردم را بگیریم تمام دعای خیرمردم به سمت ما و رهبری سرازیر خواهد بود.

انتهای خبر

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=11222

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار