جبهه ایران اسلامی برگزار کرد

دومین نشست مردم، مجلس،دولت

دومین نشست مردم، مجلس، دولت با حضور وزیر اقتصاد، نمایندگان عضو فراکسیون حامیان انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی (به نمایندگی مردم) در راستای مطالبه گری از دولت و مجلس با همت جبهه ایران اسلامی در ساختمان مرکزی این تشکل برگزار شد.

به گزارش جبهه۲۴(ارگان رسمی جبهه ایران اسلامی)؛ در ادامه سلسله نشست های مردم، مجلس، دولت که به همت جبهه ایران اسلامی برگزار میگردد؛ عصر امروز دومین نشست با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، نمایندگان عضو فراکسیون حامیان انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی (به نمایندگی مردم) در ساختمان مرکزی این تشکل برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدحسین عظیمی دبیرکل جبهه ایران اسلامی ضمن خوشامد گویی به وزیر اقتصاد، نمایندگان و مدعوین گفت: رویکرد مهم ما از برگزاری این سلسله  نشست ها حل معضلات مردم که تاثیر مستقیم در اعتماد افزایی، حضور و مشارکت حداکثری دارد میباشد.

وی همچنین با تشکر از تلاشهای وزیر اقتصاد در دوره تصدی این وزارتخانه افزود: خدمت بزرگ ایشان در بهینه سازی بودجه اقتصاد وزارت خانه و عدم استفاده از صندوق ذخیره بانک مرکزی نشان از شهامت  و مدیریت قوی ایشان دارد.

در این نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی دغدغه های اقتصادی کشور و حوزه های انتخابیه خود را به وزیر اقتصاد یاد آور شده و خواستار آن شدند تا وزیر اقتصاد در جهت حل مشکل معیشت مردم تلاش بیشتری نمایند.

همچنین اعضا شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی با بیان اینکه متخصصان اقتصادی عضو این تشکل و مرکز تحقیقا راهبری جبهه آمادگی آنرا دارد تا در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور در کنار وزارت اقتصاد باشد.

در ادامه این نشست وزیر اقتصاد ضمن قدردانی از تلاش های جبهه ایران اسلامی برای برگزاری این سلسله نشست ها، گزارشی از فعالیتهای انجام شده در دوره وزارت خود را برای نمایندگان، اعضای شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی و حاضرین در نشست ارائه نمود.

 

 

 

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=9817

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار