بیانیه جبهه ایران اسلامی

در حمایت از حمله موشکی به مقرهای تروریستی، صهیونیستی

جبهه ایران اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از این حمله غیرتمندانه حمایت کرده و خواستار تداوم این اقدامات تا نابودی تمام دشمنان ملت ایران شد.

اعوذ بالله من شیطان الرجیم

فَسِیحُوا فِی الْأَرْضِ أَرْبَعَهَ أَشْهُرٍ وَاعْلَمُوا أَنَّکُمْ غَیْرُ مُعْجِزِی اللَّهِ ۙ وَأَنَّ اللَّهَ مُخْزِی الْکَافِرِینَ( توبه /۲)
پس به شما مشرکان تا چهار ماه دیگر مهلت داده می‌شود که در زمین گردش کنید، و بدانید که شما بر قدرت خدا غالب نخواهید شد و همانا خدا کافران را خوار و ذلیل خواهد کرد.

در اوایل بامداد دیشب در طی عملیاتی هیربدی و چند جانبه مواضع رژیم غاصب صهیونیستی و دست‌نشانده های آنها در منطقه با دقت موشک دور برد مورد هدف قرار گرفت تا وعده انتقام تروریستی کرمان و شهادت سید رضی از غاصبان گرفته شود .

برای تبیین دقیق تر مواضع مورد اصابت یادآور می‌شویم :

🔴 محل های فرماندهی داعش در سوریه.
🔴 کنسولگری آمریکا در اربیل عراق
🔴پایگاه جاسوسی موساد در اربیل عراق
🔴حمله به مقر های فرماندهی تحریرالشام و الترکستانی جیره خور های اردوغانو کشته شدن تاجر مهمی به نام “پیشوا ضایی” که وظیفه فروش نفت اقلیم کردستان به اسرائیل رو داشت.

🔴حملات به اهدافی در افغانستان

 دبیرکل، شورای مرکزی و بیش از یکصد هزار عضو و هوادار جبهه ایران اسلامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از سربازان و پاسداران گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که موجبات شادی دل بازماندگان شهدای اخیر و ملت بزرگ ایران را که همانا شادی قلب امام عصر (عج) می باشد اعلام و از خداوند متعال طلب توفیقات روزافزون و استعانت الهی همراه با شهامت روز افزون حیدری برای جان برکفان ولایت مسئلت و حمایت خود را از حمله غیرتمندانه موشکی به پایگاههای تروریستی، صهیونیستی دشمنان ایران اسلامی که باعث به هلاکت رسیدن جمع کثیری از آنان شد و ضربه سهمگینی به آنان زد اعلام نموده و خواستار آن هستیم تا زمانی که حتی یکنفر از این جانیان بر روی زمین هست اقدام موثر انجام شود تا انتقام سخت مد نظر رهبر معظم انقلاب که همانا نابودی و هلاکت تمام دشمنان ایران اسلامس است محقق گردد. 

و در آخر متذکر می‌شویم آنچه رژیم غاصب اسرائیل در منطقه به دنبال آن هست قطعا طوفان سهمگین خواهد بود برای او و عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت .واشدا علی کفار رحما بینهم ….
جبهه ایران اسلامی

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=9844

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار