عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی با ارسال یادداشتی گفت:

جامعه نخبگانی موظف است عملکرد مسئولین را نقد و بررسی نماید

مریم اشرفی گودرزی

مریم اشرفی گودرزی عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی با ارسال یادداشتی به جبهه ۲۴ ارگان رسمی (جبهه ایران اسلامی) در پاسخ به ویدیوی منتشره سمیه رفیعی منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ونماینده کنونی تهران ری شمیرانات اسلامشهر وپردیس در پایگاه خبری اس ان ان(خبرگزاری دانشجو) گفت : موضوع تغییرات اقلیمی و زیست محیطی، همواره اهرم فشاری جهت کنترل حکومتها و دولتها از سوی کسانی بوده است که در نشست بیلدربرگ به تصمیم گیری درباره چگونگی تسلط بر جهان می‌پردازند و آنچه مرتبط با توسعه پایدار در سند ۲۰۳۰ تعریف شده نیز ذیل همین طراحیِ استعماری صورت می‌گیرد.

🔴 موضوع تغییرات اقلیمی و زیست محیطی، همواره اهرم فشاری جهت کنترل حکومتها و دولتها از سوی کسانی بوده است که در نشست بیلدربرگ به تصمیم گیری درباره چگونگی تسلط بر جهان می‌پردازند و آنچه مرتبط با توسعه پایدار در سند ۲۰۳۰ تعریف شده نیز ذیل همین طراحیِ استعماری صورت می‌گیرد.

 و اما خانم سمیه رفیعی، ما عملکرد نامزدهای نمایندگی مجلس و نمایندگان مجلس را بر اساس اقوال و افعال ایشان در طول دوران مسئولیت می‌سنجیم نه اظهار نظرها و واکنش های دقیقه نودی و سیاست مدارانه شان جهت تصدی مسئولیت.

ایشان در اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرده اند که: «عضو کمیته بین‌المللی توسعه پایدار اتحادیه بین‌المجالس جهانی-IPU » هستند و اینک ادعا می‌نمایند که عضو مدعو بوده‌اند و حال آنکه یکی از وظایف این نهاد، آنچنان که خود اذعان می‌نماید حمایت از مجالس کشورها در اجرای اهداف سند توسعه پایدار است. ⁉️گیریم که ایشان جایی اسمی را عوض کرده‌اند، آیا رسم و شیوه‌ی ذاتی اش خود بخود تغییر می‌کند؟ و کجا زیر میز این سند استعماری زده اند که شواهدش موجود نیست؟

ایشان سال ۹۹، در مصاحبه ای اینطور اظهار نموده اند: «به طور کلی بگویم، گرمایش جهانی یک واقعیت است و کشورها اگر برنامه‌ای نداشته باشند، خودشان ضرر می‌کنند. اگرچه شاید سهم انسان در این پدیده کمتر از طبیعت باشد، اما می‌توانیم نسبت به فعالیت‌هایمان دقت بیشتری داشته باشیم. از سویی کشورهای دیگر، با اقداماتشان ما را در مقابل تعهدات و توافقات بدبین کرده‌اند، ما در جمهوری اسلامی ایران نسبت به تعهدات خود پایبند هستیم، اما برخی کشورها که خود عامل اصلی انتشار گازهای گلخانه‌ای هستند، از توافقنامه خارج می‌شوند و این برای ما سوال به وجود می‌آورد.» ⁉️آن زمان از پایبندی سخن رانده اند و حالا برائت می‌جویند؟

سمیه رفیعی
سمیه رفیعی

و اما در جای دیگری، در ارتباط با توافق به ظاهر محیط‌زیستیِ پاریس عنوان نموده اند که: از نگارش NDC خبر نداشته اند که البته واقعا به عنوان رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی این گفتارشان عجیب است اما در ادامه تأکید نموده اند که برای نگارش NDC حتماً باید نمایندگانی از وزارتخانه‌های صمت، نیرو و نفت مشارکت داشته باشند تا مشکلات پیش آمده در INDC دوباره تکرار نشود.

 و اما ، جامعه‌ی نخبگانی موظف است عملکرد مسئولین را آنجا که خط قرمزهای تأکید شده توسط مقام معظم رهبری است، بیشتر زیر نظر بگیرد، و ایشان ملزم به پاسخگویی هستند نه انکار واقعیت. 

 

 

مریم اشرفی گودرزی

انتهای خبر

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=11109

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار