در خصوص حمله اخیر علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق

بیانیه مطبوعاتی دبیرکل سازمان دی-هشت

سازمان دی هشت

بیانیه دبیر کل

به نمایندگی از سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه (دی-هشت)، دبیرکل سازمان حمله اسرائیل به ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۴ را به قوی‌ترین شکل ممکن محکوم می‌نماید.

به گزارش جبهه ۲۴ به نقل از روابط عمومی وزارت امور خارجه ؛ به نمایندگی از سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه (دی-هشت)، دبیرکل سازمان حمله اسرائیل به ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۴ را به قوی‌ترین شکل ممکن محکوم می‌نماید.

 بی‌تردید این حمله اخیر به اماکن دیپلماتیک ایران نقض فاحش کلیه هنجارهای حقوق بین‌الملل از جمله منشور ملل متحد و همچنین مصونیت دیپلماتیک و کنسولی مندرج در کنوانسیون ۱۹۶۱ وین در خصوص روابط دیپلماتیک و کنوانسیون روابط کنسولی ۱۹۶۳ است.

 دبیرکل مایل است از تمامی طرف‌ها درخواست نماید که روندهای گفتگو و مذاکره را در جهت صلحی پایدار به نفع رفاه مردم منطقه، دنبال نمایند.

 نهایتا، دبیرکل مراتب همدردی خود را با خانواده‌های دیپلمات‌های ایرانی که ممکن است در نتیجه این حمله آسیب دیده باشند، ابراز می‌دارد. ایشان از خداوند منان برای آنان رحمت و آرامش قلبی و صبر مسئلت دارد.

خبرگزاری جبهه ۲۴ جبهه مردمی حامیان انقلاب اسلامی – جبهه ایران اسلامی

انتهای خبر

 

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=10616

اینجا محل تبلیغات شماست

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار