جبهه24 گزارش می دهد:

پشت پرده فراخوان‌های ضد امنیتی در تهران

فراخوان امنیتی

درحالی که ارتش رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا در حال ادامه جنایت در غزه و بیروت است، برخی تحرکات مشکوک در تهران جالب توجه است.

برخی اخبار حکایت از آن دارد که سفیر آمریکا در لبنان در روزهای اخیر جلساتی را با برخی افسران اطلاعاتی در منطقه و نیز تعدادی از سفرای اروپایی و عربی برگزار کرده است، در این جلسه به حاضرین توصیه شده است که مقاومت در منطقه با ترور و کشتار قابل مهار نبوده و باید درگیری‌های اجتماعی در بیروت، دمشق، بغداد و تهران ایجاد شود.

به گزارش جبهه۲۴ به نقل از مشرق؛لیزا جانسون سفیر آمریکا در بیروت تاکید کرده که آن ها باید خود را برای آنچه وی دوران پساحزب الله نام نهاده آماده کنند، جانسون مدعی شده که چون به ادعای وی حزب الله لبنان تضعیف شده، باید تا جای ممکن دایره تحرکات و نفوذ این جنبش در لبنان نیز محدود شود.

روزنامه الاخبار چاپ لبنان نیز به تازگی در مقاله ای مبسوط و به نقل از مقام های امنیتی لبنان به این نکته اشاره کرده که دهم اکتبر سال جاری(جمعه دو هفته گذشته)، یک تیم ۱۵ نفره از افسران سازمان سیا به فرودگاه بیروت رسیده‌اند و با خودروهای زرهی بدون پلاک به مقر سفارت آمریکا رفته اند و در این سفارتخانه مستقر شده اند، به نظر می‌رسد که این تیم اطلاعاتی با هدف اجرای پروژه جانسون به لبنان آمده‌اند.

انتهای خبر/

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=12529

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار