جبهه24 گزارش می دهد:

نمایشگاه اکسپو فروم سن پترزبورگ ۱۷-۲۰مهرماه ۱۴۰۳

نمایشگاه صنعت گاز روسیه

نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت گاز و وسایل فنی گاز مهرماه ۱۴۰۳

به گزارش جبهه ۲۴ (ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی)؛ نمایشگاه گاز روسیه از ۸ تا ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴ در سن پترزبورگ در CEC EXPOFORUM در غرفه های G و H نمایشگاه بین المللی تخصصی   ROS-GAS-EXPO یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت گاز در روسیه با نام farexpo  برگزار می گردد.

 

بیش از ۳۰۰ شرکت تولیدی و دانش بنیان از کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت می کنند، از جمله شرکت های سنتی پیشرو در بازار گاز، از جمله: “انجمن تولید کنندگان تجهیزات گاز”، “AVITON” LLC، TD “ADL”، “AKSITECH” LLC، AO NPF “LOGIKA” PP “Mekhmash” LLC، “POLIPLASTIC Group”، ” Baron Compressor Company” ، “Technomer” LLC، PKF “EKS-Forma” LLC، “CenterTekhForm” LLC و بسیاری دیگر.

 

بسیاری از شرکت های فوق بخشی از “انجمن تولیدکنندگان تجهیزات گاز” هستند، که شامل زنجیره تامین کاملی از تولید ماشین آلات تا قطعات فنی را شامل می شود بطوریکه کل زنجیره تامین را پوشش می دهد: از طراحی تا تحویل گاز به مصرف کننده نهایی.

شرکت‌های پیشرو در زمینه صنعت گاز ، نفت و پتروشیمی ازجمله کشورهای صاحب صنعت همچون : ایالات متحده ، آلمان ، چین ، فرانسه ، روسیه ، ایران و. . . شرکت خواهند کرد.

نمایشگاه “ROS-GAZ-EXPO” از ۸ تا ۱۱ اکتبر بار دیگر به مرکز جدیدترین فناوری ها در زمینه ساخت، بهره برداری و بازسازی سیستم های حمل و نقل گاز و سیستم های مصرف گاز تبدیل می شود. در “ROS-GAZ-EXPO” ایده هایی برای ایمن ترین و کارآمدترین استفاده از گاز ایجاد می شود و بازخورد با مصرف کننده نهایی برقرار می شود. هر ساله بیش از ۱۰۰۰۰ متخصص از جمله مدیران ارشد صنعت پتروشیمی روسیه و ایران و بزرگان شرکت های نفت و گاز، نمایندگان موسسات طراحی کشور، دانشگاهیان، روسای دانشگاه های تخصصی و موسسات تحقیقاتی از این نمایشگاه بازدید می کنند.

شرکت کمپرسورسازی بارون با داشتن بیش از ده شرکت زیرمجموعه تخصصی به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان در عرصه نفت ،پتروشیمی و گاز از ایران به این نمایشگاه دعوت شده است.

همچنین در این نمایشگاه میزگرد “کارایی انرژی سیستم های فناورانه: وضعیت، مشکلات، راه حل ها” برگزار می شود.

 لازم به ذکر است، مسائل مربوط به امنیت انرژی و توسعه انرژی پایدار در میزگرد مطرح ، و همچنین در سالن H25 جلسه ای با موضوع “شهرهای هوشمند و پایدار – مهمترین شرط برای امنیت کشورهای مستقل و قدرتمند” برگزار می شود.

در ۹ اکتبر نیز میزگردی با موضوع “طراحی، تولید، ساخت، بهره برداری از منابع انرژی: تنگناها و نقاط رشد” برگزار می شود.

و در تاریخ ۱۰ اکتبر نیز میز گرد “جنبه های عملی امنیت انرژی” برگزار می شود.

اکسپوگاز سن پترزبورگ به طور مشترک با نمایشگاه های بین المللی “صرفه جویی در انرژی و راندمان انرژی” و “بویلر و مشعل” از ۸ تا ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴ در نمایشگاه CEC EXPOFORUM در غرفه های G و H برگزار می شود.

انتهای خبر/

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=12313

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار