رییس فدراسیون ورزش کارگری:

بیش از ۷۰۰ هزار کارگرفعالیت‌های ورزشی دارند

جواد رمضی رییس فدراسیون ورزشی کارگری

به گزارش جبهه۲۴(ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی)؛به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، «جواد رمضی» تاکید کرد: سالانه بین ۶ تا هفت هزار نفر از جامعه کارگری در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند که از این تعداد ۳۰۰ نفر به مسابقات جهانی اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه در تقویم سال جاری ۶۲ رقابت قهرمانی کشوری در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۲۰ رقابت به بانوان اختصاص دارد.

رمضی به عمده چالش های پیش روی جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: گستردگی جامعه کارگری موجب شده است اعتبارات، زیرساخت ها و منابع انسانی برای پاسخگویی به مطالبات ورزشی این حوزه تناسبی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه ورزش کارگری کشور نیازمند توجه بیشتر مسوولان و متولیان امر است، خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم رخدادهای مختلف ورزشی را در سطح کشور برگزار کنیم.

رییس فدراسیون ورزش کارگری با تاکید بر اینکه این ورزش ارتباط مستقیمی با واحدهای تولیدی و صنعتی دارد، ادامه داد: در هر منطقه‌ای تراکم این واحدها بیشتر باشد، وضعیت کارگری و ورزش آن نیز اهمیت صد چندانی پیدا می کند.
وی با بیان اینکه تمرکز بر ورزش جامعه کارگری موجب افزایش نشاط و شادابی کارگران می شود، اظهار کرد: ورزش کارگری همواره برای فدراسیون اهمیت بسزایی داشته است.

رمضی تاکید کرد: یکی از سیاست های فدراسیون، حمایت از ورزش کارگری به ویژه در این استان است تا اتفاقات خوب گذشته دوباره تکرار شود.

انتهای خبر/

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=12245

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار