جبهه24 گزارش می دهد:

برای پیروزی مردم حمایت همه جانبه کنید ودروقت مناسب انتقاد کنید

دکتر اصغر زارعی

امین صادقی, [۱۰.۰۹.۲۴ ۱۵:۵۱]
دکتر اصغر زارعی عضو هیات رئیسه شورای مرکزی و‌ مسئول دفتر سیاسی جبهه ابران اسلامی ضمن ارائه تحلیلی از شرایط جبهه مقاومت و چالش های منطقه غرب اسیا و توطئه امریکا و رژیم تروریستی و جعلی اسراییل و قدرت و قوت روز افزون مقاومت در برابر دشمنان جهان اسلام و مستضعفان و شکل گیری گفتمان جهانی مقاومت تاکید کردند که مسئولیت و وظائف مضاعفی را بر دوش نظام اسلامی به عنوان ام القرا مقاومت و جهان اسلام نهاده و هرگونه موضع و یا سخنی که باعث شبهه و یا رنجش جریان مقاومت و احساس خلا و شکاف را در جبهه مقاومت القا نماید سخن و موضعی بر خلاف ارمان های بلند انقلاب و امامین انقلاب بوده و قابل چشم پوشی نیست . امروز چشم جهانیان و محرومان و حبهه جهانی مقاومت به ما دوخته شده و کاملا مواضع و سخنان مسئولین نظام تحت رصد جهانیان است .
مطلب دوم موضوع انتخابات ریاست جمهوری و جلسات اخذ رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرا پیشنهادی رئیس جمهور محترم بود که ضمن احترام به ارا احاد ملت فهیم و نمایندگان شریف مجلس و ارزوی توفیق برای جناب پزشکیان و تیم ایشان که توفیق و سر فرازی نظام اسلامی است و حمایت خود و جبهه ایران اسلامی را از دولت محترم اعلام داشته و اعلام میداریم . در عین حال نقادی دلسوزانه و منصفانه رمز موفقیت و کلید پیشگیری از اسیب ها و انحرافات محتمل می تواند باشد .
لذا نیاید با بحث های انحرافی مثل واژه دو فطبی سازی و تقابل راه را بر نقد و ارائه نظرات اصلاحی و راه گشا مسدود نمود و باعث انسداد و انقباض در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی و ….شد و اهل قلم و اندیشه و جامعه نخبگانی را سرخورده نمود .
در پایان ایشان انتفاد خود را از طراحی و به نوعی مهندسی ارا در خصوصا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و به ویژه مهندسی اخذ ارا رای اعتماد به وزرا پیشنهادی تمایندگان محترم مجلس را به شدت محکوم و بیان داشتند قطعا این رویه بیش از هر کس خود مجلس و نمایندگان محترم را دچار اسیب و از موضع در راس امور بودن دور خواهد کرد .

انتهای خبر/

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=12207

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار