هر شکل اسرائیل به حدود ۰.۲۶ دلار سقوط کرده است. این نرخ، کمترین میزان ارزش پول صهیونیست‌ها از پایان ژوئن گذشته (۱۰ تیر) محسوب می‌شود.

پول صهیونیست‌ها در سراشیبی سقوط قرار گرفت

جنگ ایران و اسراییل

از آنجا که هنیه بامداد چهارشنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۳ در یک سفر دیپلماتیک و آن هم در تهران هدف قرار گرفته، هزینه سنگین صهیونیست‌ها برای این حماقت قطعی و بسیار سخت پیش‌بینی می‌شود.

اگرچه هنوز مجازات ایران برای خونخواهی میهمانش و محور مقاومت برای ترور فرماندهانش اجرا نشده، اما عواقب تصمیمات احمقانه برای صهیونیست‌ها از هم اکنون آشکار شده است.

به اذعان رسانه‌های بین‌المللی، ترس از گسترش دامنه جنگ، شِکل – پول صهیونیست‌ها – را در مسیر ثبت بدترین زیان هفتگی خود در بیش از دو سال گذشته قرار داده است. بلومبرگ روز چهارشنبه گزارش داد با ثبت زیان انباشته از کاهش ارزش شکل طی سه روز گذشته، پول ملی اسرائیل بدترین عملکرد یک ارز در جهان را نشان داده است.

به گزارش جبهه ۲۴(ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی): به نقل از ایسنا نرخ برابری شِکل اسرائیل  در برابر دلار در معاملات اولیه روز چهارشنبه هفته گذشته به کمترین میزان در یک ماه گذشته یعنی  به ۳.۷۷ در برابر دلار آمریکا رسید و روز پنجشنبه در آستانه ۳.۸ قرار گرفت. بر این اساس، هر شکل به حدود ۰.۲۶ دلار سقوط کرده است. این نرخ، کمترین میزان ارزش پول صهیونیست‌ها از پایان ژوئن گذشته (۱۰ تیر) محسوب می‌شود.

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=11823

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار