جبهه24 می نویسد :

معرفی دوره mba

معرفی دوره mba
مخاطبان دوره MBA کیستند و رشته MBA برای چه کسانی مفید است؟

افراد بسیار متنوعی با انگیزه‌های مختلف می‌توانند مخاطب دوره های مدیریت و درس های رشته مدیریت کسب و کار باشند. در ادامه به چند گروه شاخص از مخاطبان رشته MBA اشاره می‌کنیم:

  اگر در جایگاه مدیر یا سرپرست قرار دارید یا پیش‌بینی می‌کیند که در ادامهٔ مسیر شغلی خود در این نوع جایگاه‌ها قرار خواهید گرفت، آموزش مدیریت در قالب دوره MBAر می‌تواند برای شما مفید باشد. چون تخصص MBA هم قدرت تصمیم گیری شما را افزایش می‌دهد و هم می‌تواند کیفیت تعامل شما را با همکاران‌تان را بهبود بخشد.

  اگر مشاور مدیریت، کوچ مدیران اجرایی و یا تحلیلگر کسب و کار هستید یا قصد دارید در آینده این نوع حرفه‌ها را دنبال کرده و به رشد کسب و کار دیگران کمک کنید، دوره جامع MBA برای شما مفید خواهد بود. چون هم کمک می‌کند سازمان و چالش های مدیران را بهتر بشناسید و هم باعث می‌شود به زبانی مشترک برای حرف زدن با مدیران دست پیدا کنید.

 

 

  همچنین اگر به کارآفرینی و شروع کسب و کار جدید فکر می‌کنید، یا قصد دارید با مشارکت در کسب و کار دیگران مسیر تازه‌ای را در زندگی شغلی بیازمایید، خود  بی‌تردید مجموعه درس های رشته MBA می‌توانند نقشه راه کارآفرینی را برای شما شفاف‌تر کنند.

  بسیاری از سرفصل های MBA برای کسانی که مدیر و سرپرست نیستند، اما رشد فردی برایشان مهم است به کار می‌آید. چون به کمک آن درس‌ها می‌توانند کیفیت کار خود را افزایش داده و نیز با زبانی که مدیران متوجه می‌شوند با آن‌ها حرف بزنند. هم‌چنین بسیاری از مهارت های نرم مانند مذاکره، مهارت ارتباطی و کار تیمی در دوره MBA آموزش داده می‌شود که برای همهٔ افراد در هر سطحی از سازمان مفیدند. بنابراین می‌توان گفت دوره MBA می‌تواند کیفیت ارتباط شما با همکاران یا مدیران‌تان را بهبود داده و روابط شغلی مستحکم‌تری بسازد.

انتهای پیام/

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=12078

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار