جبهه24 گزارش می دهد:

مازنی: همه ارکان نظام، دولت را در حل مسائل کشور یاری دهند

احمد مازنی
یک فعال سیاسی اصلاح طلب، تاکید کرد: انتظار می رود همه ارکان نظام پایبند وفاق بوده و دولت چهاردهم را در تحقق اولویت هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده، یاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی با اشاره به ضرورت اهتمام همه ارکان نظام برای تحقق توصیه های رهبر معظم انقلاب به دولتمردان، بیان کرد: اعضای دولت چهاردهم اولین دیدار خود را با مقام معظم رهبری در موقعیتی داشت که در آستانه هفته دولت بودیم. هفته دولت در ایران ایامی است که سالگرد شهادت دولتمردان رجایی و باهنر است. گرامیداشت این ایام در این مناسبت معنادار است.

لازم است که در این زمینه بیشتر برای مردم توضیح داده شود. دولتمردان و مردم ما نیاز دارند با روش ها و سیره شهیدان رجایی و باهنر که ریشه در ارزش های انقلاب و اندیشه و سنت های بنیانگذار انقلاب اسلامی داشته، بیشتر آشنا شوند و در این مسیر حرکت کنند.

مازنی در گفت و گو با ایسنا همچنین افزود :

رهنمودهای رهبر انقلاب در حرکت چهار سال پیش روی دولت اثرگذار است

وی اظهار کرد: امسال در هفته دولت شاهد اولین دیدار دولتمردان با رهبر معظم انقلاب بودیم، دولت چهاردهم در ابتدای کار خود قرار دارد. به صورت طبیعی در هر دیداری گزارشی داده می شود و رهنمودهایی مطرح می شود، اما از آنجا که اولین دیدار دولتمردان با رهبر معظم انقلاب بود، این رهنمودها می تواند برای چهار سال و یک دوره دولت اثرگذار و مفید باشد. دولت آقای پزشکیان عنوان و نام خود را وفاق ملی گذاشته است و در این چهارچوب ترکیب دولت را تشکیل داده است. دولت چهاردهم بنا را بر این گذاشته تا به جای تنازع و دامن زدن به اختلافات بر روی اشتراک ها تاکید کرده و از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات کشور استفاده کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه تصریح کرد: طبیعتا در دیدار با رهبر معظم انقلاب نکته هایی که رهبری مطرح کردند، قابل توجه است. شاید یکی از نکات مهم اولویت پرداختن به مسائل اقتصادی بود. سال هاست که اولویت ها هم در شعار سال و هم در سخنرانی های رهبر معظم انقلاب پرداختن به مسائل اقتصادی است. ما همچنان در حوزه اقتصاد با مشکلات زیادی روبه رو هستیم. ارزش پول ملی ما هر سال کاهش پیدا کرده و تورم مدام رو به افزایش است. قیمت ها همواره نسبت به سال قبل گران تر است. بخشی از این مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم است و بخشی هم ناشی از سوءتدبیر مسئولان است.

منبع : ایسنا

بازنشر: جبهه ایران اسلامی

انتهای پیام/

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=12114

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار