جبهه 24 گزارش می دهد:

رهبرانقلاب:هیچ مسئله داخلی را نباید متوقف به موضوع خارجی کرد

مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان “اولویت ها باید رعایت شود، امروز اولویت با مسائل اقتصادی است.”، فرمودند: نباید به وسوسه‌های دوقطبی سازی اعتنا کرد؛ حالت دلخوری در مجادلات انتخاباتی نباید ادامه پیدا کند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور چهاردهم که صبح امروز یکشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد بیاناتی مطرح کردند.

– خدا را شاکر هستیم انتخابات با وجود فضای اندوه ناشی از فقدان رئیس جمهور شهید به بهترین وجه انجام گرفت.و بایستی از سرپرست ریاست جمهوری و هیئت دولت در مدیریت کشور در این دوماه تشکر می‌کنم.

– شاخص مهم حکومت پهلوی اول دیکتاتوری خشن و فشار به ملت و ذلت و انفعال در مقابل عوامل خارجی بود از اینرو محمدرضا پهلوی برای سرنگونی یک دولت ملّی متوسل به آمریکا و انگلیس شد.

– انقلاب اسلامی دخالت در امور کشور را به مردم هدیه کرد وهمچنین بیانات رئیس جمهور متقن و عمیق و حاکی از پایبندی به مبانی حقیقی مردم سالاری اسلامی است و مطمئنا دولت محترم برای مردم با مردم در میان مردم از ظرفیت مردمی استفاده کند.

از ثروت‌های طبیعی کشور باید استفاده کرد و با روحیه جهادی می‌شود کوه‌های مشکل را از جا کند و شهید رئیسی اهل کار جهادی بود واقعاً شب و روز نمی‌شناخت.

رهبر انقلاب افزودند :

– ارکان کشور باید تعامل کنند، جلسات سران قوا فرصت خوبی برای هماهنگی و یکی شدن است.و بایستی به اولویت ها دقت شود امروز اولویت با مسائل اقتصادی است.

– نباید به وسوسه‌های دوقطبی سازی اعتنا کرد؛ حالت دلخوری در مجادلات انتخاباتی نباید ادامه پیدا کند و هیچ مسئله داخلی را نباید متوقف به موضوع خارجی کرد.

انتهای خبر

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=11757

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار