سرپرست ریاست جمهوری گفت:

دولت بدون هیچ گرایشی انتخابات ریاست جمهوری را برگزار می کند

مخبر
به گزارش جبهه ۲۴(ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی ): به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور،سرپرست ریاست جمهوری صبح جمعه و دقایقی پس از آغاز فرآیند اخذ رأی دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور در جریان فرآیند رأی گیری قرار گرفت و رای خود را به صندوق انداخت.

وی پس از مشارکت در انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: یاد رئیس‌جمهوری شهید را گرامی می‌داریم و خلأ وجود او انصافا لحظه به لحظه خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: اصل حضورم در وزارت کشور قبل از هرچیز برای قدردانی از اعضای ستاد انتخابات کشور و دست‌اندرکاران انتخابات است که واقعاً کار سختی انجام می‌دهند و به طور معمول از یک سال قبل کار را برای انتخابات آغاز می‌کنند تا در تمام کشور امکان لازم برای پای صندوق‌های رأی آمدن همه فراهم باشد.

مخبر یادآور شد: الان که از روند برگزاری انتخابات در کشور بازدید کردم، شاهد هستیم چند ۱۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات سهیم هستند. کار خوب پیش رفته است و در بازدیدی که داشتیم تاکنون، نسبت به هفته گذشته افراد بیشتری رأی خود را به صندوق انداختند.

سرپرست ریاست جمهوری تاکید کرد:

امیدوارم امروز شاهد حضور گسترده‌تری از مردم در این انتخابات باشیم‌. به دقت حفظ سلامت انتخابات و صیانت از حق مردم را در دولت پیگیری می‌کنیم و به مردم اطمینان می‌دهم دولت بدون هیچ گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و عیسی زارع پور وزیر ارتباطات نیز صبح امروز با حضور در وزارت کشور رای خود را به صندوق انداختند.

پیش از آن، احمد وحیدی، وزیر کشور، ساعت ۸ صبح جمعه ۱۵ تیرماه، در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، آغاز فرآیند رای گیری دومین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم را رسما اعلام کرد.

وزیر کشور گفت: با سلام به حضور مقدس حضرت بقیه الله الاعظم و مردم شریف ایران اسلامی و بزرگداشت خاطره شهدا، بویژه شهید بزرگوار آیت الله رئیسی، دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی را برای برگزیدن رئیس جمهور آینده، از بین دو نامزد محترم، در ۵۸ هزار و ۶۳۸ شعبه در داخل کشور و در همه شعبات در خارج از کشور آغاز می کنیم.

وحیدی افزود: انشاء الله این انتخابات نیز مانند انتخابات دیگر پر برکت و برای ساختن ایران اسلامی مفید و موثر باشد.

وزیر کشور ضمن دعوت از مردم برای حضور در این مرحله از انتخابات ریاست جمهوری گفت: از ملت شریف ایران دعوت می شود در آغازین ساعات روز پای صندوق های رای حضور یابند و بار دیگر استحکام، اقتدار و عزت و بزرگی ملت ایران را یک بار دیگر به اثبات برسانند.

مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران روز جمعه گذشته ( هشتم تیرماه ۱۴۰۳ ) برگزار شد.

انتهای خبر

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=11552

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار