گزارش نشست دبیران استانی جبهه ایران اسلامی با حضور دبیرکل ، معاونین و روسای شورای اجرایی استان ها در محل سالن جلسات این تشکل برگزار گردید.

دبیران استانی جبهه ایران اسلامی

نشست دبیران استانی جبهه ایران اسلامی با حضور دبیرکل، معاونین، دبیران و روسای شورای اجرایی استان های جبهه ایران اسلامی در محل سالن جلسات این تشکل برگزار شد.

به گزارش جبهه۲۴ (ارگان رسمی جبهه ایران اسلامی)؛ نشست دبیران استانی جبهه ایران اسلامی با حضور دبیرکل، معاونین، دبیران و روسای شورای اجرایی استان های جبهه ایران اسلامی در محل سالن جلسات این تشکل برگزار شد.

در این نشست حاضرین نقطه نظرات خود را در خصوص فعالیت های پیش روی جبهه ایران اسلامی بیان نمودند.
در ادامه نشست دبیر کل جبهه ایران اسلامی با بیان اینکه انتخابات پیش رو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم و دارای اهمیت است از دبیران استانی خواست تا با جدیت و اهتمام فراوان برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش نمایند.

شایان ذکر است در این نشست معاونین جبهه ایران اسلامی آمادگی کامل خود را برای همراهی با دبیران استانی و کمک به ایشان اعلام و از دبیران استانی خواستند تا با جدیت به ماموریت های ارجا داده شده به استانها از اهتمام بورزند.

همچنین هر کدام از دبیران استانی گزارش فعالیت های انجام شده در استان خود را ارائه نمودند.

در پایان این نشست موارد ذیل مصوب شد:

  • دبیران استانی اسامی داوطلبین ثبت نام کرده در استان را به تفکیک شهرستان با اطلاعات تماس تهیه و به کمیته انتخابات جبهه ارائه نمایند.
  • دبیران استانی داوطلبین موثر را شناسایی و به کمیته انتخابات جبهه معرفی نمایند.
  • دبیران استانی بانک اطلاعات اعضاء، هواداران و حامیان را طبق فرمت ارسالی از طرف معاونت اطلاع رسانی تهیه و به معاوننت اطلاع رسانی معکس نمایند.
  • دبیران استانی زیرساخت مناسب برای حضور داوطلبین ثبت نام کرده در حوزه های انتخابیه استان و تبادل نظر با ایشان را فراهم نمایند.
  • دبیران ،شوراهای اجرایی و اعضاء و هوادارن با هماهنگی معاونت اطلاع رسانی مرکزی نسبت به ایجاد پیج در سکوهای انتشار اقدام نمایند.
  • در مرحله اول حضور در فضای مجازی دبیران و اعضای شورای اجرایی استان ملزم هستند تا به گروه های رسمی جبهه ایران اسلام حداقل ۵۰ نفر اضافه نموده و صفحات رسمی جبهه ایران اسلامی در سکوهای انتشار را دنبال نموده و اخبار موضعگیری های انتشار یافته در صفحات و گروههای جبهه ایران اسلامی را با هماهنگی معاونت اطلاع رسانی بازنشر نمایند.
  • دبیران استانی ملزم هستند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به معرفی مسئول اطلاع رسانی استان به معاونت اطلاع رسانی مرکز اقدام نمایند.
  • دبیران استانی ملزم هستند زمان انتخابات اصناف، اتحادیه ها، شوراهای صنفی و دانشجویی و اتاق های بازرگانی را رصد در زمان مقرر با حمایت از کاندیداهای مد نظر در آنها ایفای نقش نمایند.
  • دبیران و اعضای شوراهای اجرایی استانی موظف هستند ارتباط خود را با اعضای شوراهای شهر و روستا، شهرداران و دهیاران معتمدین و افراد موثر در شهرها و روستاها تقویت نموده و در تصمیمات متخذه به نفع نظام و مردم تاثیر گذار باشند.
Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=9776

حمید عربی

حمید عربی

دکترای علوم سیاسی و معاونت اطلاع رسانی جبهه ایران اسلامی

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار