جبهه24 گزارش می دهد:

حمله بیرحمانه به اصولگرایان

حمله بیرحمانه به اصولگرایان

این روزها که تب و تاب اخبار پیرامون کابینه پیشنهادی دکتر مسعود پزشکیان ریاست جمهوری منتخب مردم و ارائه آن به مجلس در خبرگزاری ها پخش و منتشر می گردد، سایت خبری تحلیلی عصر ایران با تحلیلی یکطرفه به جنگ با اصولگرایان رفته است.

کد این خبر به شماره ۹۸۹۰۸۶ در سایت خبری تحلیلی عصر ایران آمده است که قسمتی از آن را باهم مطالعه می کنیم:

این سایت که اصول خبری و حرفه ایی را در خبررسانی رعایت نکرده است می نویسد: مخالفان پزشکیان در دوران تبلیغات می گفتند که او می خواهد دولت سوم روحانی را تشکیل دهد. امروز مشخص شد که سهم وزرای دولت رئیسی از تعداد وزرای دولت روحانی در دولت جدید بیشتر است: سه وزیر اطلاعات، نیرو و دادگستری از دولت رئیسی آمده اند دو ۲ وزیر ارشاد و میراث فرهنگی از وزیران روحانی بوده اند!

در بند ۷ این مقاله چنین آمده است : محدودیت های پزشکیان برای تعیین کابینه، برای همگان عیان است. با این حال، او نمی تواند به استناد محدودیت ها و معذوریت ها از زیر بار مسوولیت کابینه اش شانه خالی کند.رأی دهندگان به او نیز شرط نکرده بودند که چه کسی وزیر بشود چه کسی نشود.

این سایت خبری که چندین برابر مقالات علمی ش ، تبلیغات کاشت مو و غیره را مشاهده می فرمایید در پایان مقاله به زعم خود تحلیلی را نیز چنین رقم زده است : اگر این تعامل ثمربخش باشد و به تحقق خواسته های اکثریت مردم منتهی شود که پیروزی همگانی دولت و ملت و نظام تحقق پیدا می کند. در غیر این صورت، نه تنها پزشکیان و دولتش از بین می روند، بلکه تتمه سرمایه اجتماعی موجود نیز بر باد می رود و شکست همگانی کشور را با هر آنچه در آن است، در بر می گیرد.

انتهای خبر/

 

 

 

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=11907

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار