جبهه24 گزارش می دهد:

تکنیک ها ، اشتباهات ، وایجاد انگیزه در فروش

آموزش مدیریت فروش
تکنیک های ایجاد انگیزه تیم فروش

ایجاد انگیزه تیم فروش یکی از مهمترین تکنیک هایی است که مدیران فروش باید آنها را در نظر بگیرند. معمولا راهکاری ها و تکنیک های روانشناسی متعددی وجود دارد که مدیران فروش می توانند برای ایجاد انگیزه تیم فروش خود از آنها استفاده کنند.

در طی فرآیند فروش، ممکن است فروشندگان شما با چالش هایی روبرو شوند که فرآیند فروش آنها را کند نماید. بنابراین یک مدیر فروش حرفه ای و موفق باید بتواند چالش ها را به درستی تشخیص دهد و به افراد خود کمک کند که بتوانند ضمن حفظ انگیزه خود، بر روی تکنیک های افزایش فروش نیز کار کنند.

اشتباهات فردی مدیران فروش

یکی از دیگر از مهمترین عوامل آموزش مدیریت فروش که در کاهش فروش یک شرکت تاثیرگذار است، اشتباهات فردی مدیران فروش است. اشتباهات مکرر افراد به عنوان یک مدیر فروش می تواند منجر به شهرت ضعیف، کارکنان ناراضی، جابجایی بیش از حد کارکنان، پیشرفت کند و کاهش فروش محصولات شود.

اشتباهات در مدیریت اغلب بدون آگاهی یا قصد خودآگاه رخ می دهد. بنابراین، اولین هدف یک مدیر فروش جدید باید شناسایی و اجتناب کامل از اشتباهات رایج مدیر فروش باشد که تاکنون مرتکب شده است.

اصول و فنون هدف گذاری مدیر فروش

نکته دیگری که در دوره های آموزش مدیریت فروش خواهید آموخت، اصول و فنون هدف گذاری برای فروش بیشتر محصولات و یا ارائه خدمات بیشتر به مشتریان است. بسیاری از افراد به هنگام تعیین اهداف خود با چالش های جدی مواجه می شوند و قادر نیستند اهداف تعیین شده خود را به واقعیت تبدیل کنند.

معمولا چنین افرادی پس از مدتی اهداف خود را فراموش می کنند و یا نمی توانند آنها را کاملا در زندگی حرفه ای خود پیاده نمایند. در صورتی که در برآورده کردن اهداف خود ناکام بمانید، نمی توانید به یک مدیر فروش حرفه ای و موفق تبدیل شوید. معمولا هدف گذاری دارا اصول و فنونی ویژه ای است که هریک از مدیران فروش باید آنها را به طور کامل بیاموزند.

منبع: جبهه ایران اسلامی

انتهای پیام/

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=12046

حمید رضا عربی

حمید رضا عربی

دکترای علوم سیاسی و معاونت اطلاع رسانی

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار