خبرگزاری جبهه24(ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی) به نقل از تسنیم

برخی مدارس از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف ثبت‌نام نمی‌کنند!

تخلف مدارس تهران و مراکز استانها در ثبت نام دانش آموزان
در اقدامی عجیب و قابل‌تأمل، برخی مدارس دولتی عادی از ثبت‌نام دانش‌آموزان با نمرات ضعیف امتناع می‌کنند! در حالی که طبق اعلام آموزش‌و‌پرورش، مدارس دولتی حق تعیین هیچ شرطی از جمله برگزاری آزمون، مصاحبه و تعیین شرط معدل و نمره انضباط برای ثبت‌نام ندارند.

به گزارش جبهه۲۴(ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی)به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مشکلات ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس نه‌تنها هر تابستان در حال تکرار شدن است و تحرک خاصی از سوی سیاستگذاران نظام آموزش و پرورش کشور به‌منظور چاره‌جویی برای حل مشکلات مشاهده نمی‌شود بلکه هر روز مسائل جدیدتری نیز به آن اضافه می‌شود.

امسال کنار مشکلاتی که هر سال در فصل ثبت‌نام دانش‌آموزان وجود داشته است، موضوع جدید ثبت‌نام نکردن مدارس دولتی عادی از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف، خانواده‌ها را با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

خبرنگار تسنیم در “بازدیدهای میدانی” که از ستادهای ثبت‌نام و گفت‌وگو با والدین داشت، بخشی از مشکلات ثبت‌نام دانش‌آموزان در تابستان ۱۴۰۳ را در قالب این گزارش روایت کرده است:

ثبت‌نام‌نکردن دانش‌آموزان به‌بهانه نمرات ضعیف!

مشکل بسیار عجیبی که تابستان امسال، برخی خانواده‌ها را به دردسر انداخته و منجر به اتلاف زمان و انرژی آنها شده است، ممانعت مدارس دولتی عادی از ثبت‌نام دانش‌آموزان با نمرات ضعیف است،
این موضوع منجر به آن شده که تعدادی از خانواده‌ها با وجود ناتوانی در تأمین شهریه مدارس غیردولتی با این نوع اجبار پنهان آموزش و پرورش، عملاً به‌سمت ثبت‌نام در مدارس غیردولتی بروند!

انتهای خبر/

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=11774

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار