جبهه ایران اسلامی با صدور بیانیه ای حمله ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونستی به بیمارستان غزه و کشتار بیرحمانه کودکان، زنان و غیر نظامیان را محکوم کرد.

بیانیه جبهه ایران اسلامی در محکومیت حملات اخیر اسرائیل به بیمارستان غزه

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی جبهه ایران اسلامی، در پی حمله اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستانی در غزه و شهادت بیش از ۱۵۰۰ نفر از غیر نظامیان اعم از زنان و کودکان بی دفاع، جبهه ایران اسلامی با صدور بیانیه ای این حمله را محکوم کرد.

متن بیانیه این جبهه به شرح ذیل است:

 

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ ﴿الصف ۴﴾

همانا خداوند دوست می‌دارد کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می‌کنند و همچون بنایی ساخته‌شده از سرب ، استوار هستند.

صحنه‌های پر فروغ مقاومت و ایستادگی ملت مقاوم فلسطین، قدرت عظیمی را بر وجود مسلمانان تزریق کرده است. طوفان عظیم جبهه مقاومت و عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی که نمونه ای از قدرت جبهه مقاوت بوده است، نشان از آن دارد که با فتح قدس فاصله­ای کمی داریم و خستگی ممنوع است.

هم اکنون شاهد جنایت‌های وحشیانه و بی‌سابقه رژیم غاصب صهیونیستی هستیم، و صحنه‌های تکان دهنده‌ای همچون بمباران مناطق شهری و بویژه مراکز درمانی و آموزشی و… را شاهدیم و البته این نگارگری‌ها جز از جهود و صهیونیست‌ها و فرزندان آن‌ها همچون داعش و منافقان بر نمی‌آید!

ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین این رژیم می‌باشد.

  • ای مدعیان دروغین حقوق بشر که در برابر این حوادث سکوت کرده اید و وقیحانه حمایت های همه جانبه خود از این رژیم سفاک را ادامه می دهید و در کنار ظالم بر مظلوم می تازید، چه جوابی برای بشریت دارید؟
  • آیا چشم هایتان این کودک کشی ها و ضعیف کشی ها را نمی بیند؟
  • گوش هایتان چنان سنگین شده که فریاد مظلومیت کودکان و زنان و مردم مظلوم فلسطین را نمی شنود؟

البته دیری است که ما حقیقت حقوق بشرتان را شناخته‌ایم!

و اما بعد؛

ما فرزندان جبهه حق و مقاومت در راه آرمان انسانیت آماده ی جانبازی و رزم هستیم و از هیمنه ی پوشالی اهل ظلم و سیاهی نمی هراسیم.

رهبرا، سربازان جان بر کف شما در جبهه ایران اسلامی، با بیش از دهها هزار عضو در سراسر کشور ضمن محکومیت این جنایات، آمادگی کامل خود را جهت حضور در این میدان نبرد علیه شیاطین و حامیانشان، اعلام می دارند  و منتظر اذن شما رهبر عزیزتر از جانمان هستیم تا از سنگر جهاد در جنگ نرم و فعالیت در عرصه های مطالبه گری به میدان رزم علیه جنایتکاران و غاصبین برویم.

منبع : جبهه ایران اسلامی

انتهای خبر/

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=9639

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار