جبهه24 گزارش می دهد:

بیانیه جبهه ایران اسلامی درمحکومیت ترور سیدحسن نصرالله

ترور سید حسن نصرالله رهبر مقاومت لبنان

در پی پیام رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی در خصوص شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله فرمانده حزب الله و اتفاقات اخیر لبنان، جبهه ایران اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم تروریست اشغالگر قدس و حمایت از مردم لبنان اعلام آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در جهت محو نمودن این رژیم منحوس اعلام نمود.

متن بیانیه جبهه اسلامی :

بسم الله القاصم الجبارین
انالله‌واناالیه‌راجعون
مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
نهضت زنده است، چون هنوز شهید می‌دهد…

جبهه مقاومت امروز داغدار شهادت مردی است که قله‌های رفیع جهاد را یکی پس از دیگری فتح کرد، رهبری که در زمانه‌ی سکوت رهبران خود فروخته عرب ، فخر جهان اسلام شد، شیرمردی که تمام زندگی خود را وقف مبارزه با رژیم تروریستی صهیونیستی، کودک کش و فرزند منحوس شیطان بزرگ نمود و در همین مسیر به افتخار شهادت نائل شد.
شهادت مظلومانه‌ی سیدحسن نصرالله، راهی نو پیش روی جبهه‌ی مقاومت گشوده است. اکنون مرز میان ما و خصم صهیونیست را خون پاکِ نصرالله عزیز ترسیم کرده است و این مرز، جز با جهادی تاریخ‌ساز، آرام نخواهد گرفت. دشمنان این جبهه بدانند حزب‌الله زنده است و اگر سربازی از جبهه مقاومت، در این نبرد سرنوشت‌ساز به فیض شهادت نائل شود؛ مسیر و منش مقاومت قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت.
شورای مرکزی، اعضاء و هوادارن جبهه ایران اسلامی در این داغ سترگ، هم‌درد ملت شریف لبنان هستند و برای نقش‌آفرینی در فصل جدید جهاد با رژیم سفاک صهیونیست، گوش به فرمان امام و مقتدای خود حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) هستند و پس از پیام ایشان در خصوص مسائل لبنان، آمادگی خود را جهت حضور همه جانبه در کنار مردم لبنان و حزب الله اعلام می‌کنند.
ما برای روایت جهاد آخرالزمانیِ سربازان جبهه‌ی حق، تشنه و آماده‌ایم…
الا ان نصرالله قریب
جبهه ایران اسلامی/۷مهر۱۴۰۳

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=12368

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار