بیانیه جبهه ایران اسلامی

به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و حادثه تروریستی کرمان

جبهه ایران اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حادثه تروریستی امروز کرمان را که منجر به شهادت جمعی از هم وطنان بیگناه و عاشقان سردار دلها گردید را محکوم کرد.

به گزارش جبهه۲۴ (ارگان رسمی جبهه ایران اسلامی)؛ جبهه ایران اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حادثه تروریستی امروز کرمان را که منجر به شهادت جمعی از هم وطنان بیگناه و عاشقان سردار دلها گردید را محکوم کرد.

متن بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم
(قُلْ لِلَّذِینَ کَفَرُوا سَتُغْلَبُونَ وَتُحْشَرُونَ إِلَىٰ جَهَنَّمَ ۚ وَبِئْسَ الْمِهَادُ)

شهید سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد استکبارستیزی و حق‌جویی آزادی‌خواهان عالم بود که از همان ابتدای مبارزه با استکبار و منافقین و در راس آنها با تکفیری ها و داعشی ها؛ بی ادعا و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار آرزوی شهادت داشت که سرانجام هم به این مقام والا رسید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخته شد.
بدون شک اگر چه شهادت سرداران پرافتخار اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان آنان، به دست دولت تروریست امریکا، برای ملت ایران، امت جهان اسلام و به خصوص برای آزادگان و مظلومان جهان دردناک است، اما به یقیین راه و منش آنان ادامه خواهد داشت.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «به حول و قوّه‌ی الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.»
به یقیین این حادثه، بار دیگر چهره جنایتکار امریکا را به جهانیان نشان داد که نباید به این دولت تروریست پرور اعتماد کرد.

جبهه ایران اسلامی در خاتمه ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی و جنایتکارانه آمریکا، خواستار انتقام سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی و عاملان بمب گذاری امروز گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت جمع کثیری از هموطنان بیگناه مظلوم و عاشقان سردار دلها است.

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=9778

حمید عربی

حمید عربی

دکترای علوم سیاسی و معاونت اطلاع رسانی جبهه ایران اسلامی

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار