جبهه24 گزارش می دهد:

هم راستایی در محور مقاومت هم در فرصت وهم در تهدید

ظهره وند در شبکه خبر

برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر به سفر محمدباقر باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به بیروت پایتخت لبنان اختصاص داشت که ابوالفضل ظهروه‌ند، ابراهیم رضایی و عباس مقتدایی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات خود پرداختند.

ظهره‌وند در ابتدای برنامه گفت: پیام خلبانی آقای قالیباف برای مردم غزه و لبنان و رژیم صهیونیستی درخور توجه است و یک پیغام جهانی دارد. این امر یک قدم قابل لمس در دیپلماسی در میدان بود. در گذشته شاهد بودیم که دیلپیماسی و میدان جدا بود. رفتن به این فرودگاه پرریسک بود آن هم در حالی که می‌گفتند اسرائیل شب قبل می‌خواهد به آن حمله کند و در سفر آقای عراچی آمدند افراد فرودگاه را بمباران کردند.

دکتر ابولفضل ظهره وند نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مصاحبه خود با شبکه خبر در قاب رسانه ملی ظاهر شد و بسیاری از نکات تکنیکی و سیاست های خاص این حوزه را تشریح کردند.

به گزارش جبهه ۲۴ دکتر ظهره وند معتقد است :حرکت آقای قالیباف دو پیام مهم داشت: یک پیام برای رژیم صهیونیستی و یک پیام روشن برای جهانیان.
این حرکت مصداق *دیپلماسی درمیدان* بود،برخلاف گذشته که دیپلماسی و میدان جدا بود، این اقدام بسیار مبتکرانه بود که جای تقدیر دارد.

این انعکاس خبری در رسانه‌ها ی صهیونیستی نشان دهنده یک استراتژی ثابت در جمهوری اسلامی ومحور مقاومت است و نشان می دهد که منافع ملی ما و کشورهای منطقه حوزه مقاومت در یک هم راستایی حرکت می‌کنند، هم در تهدید و هم در فرصت.
واگر این هم راستایی نمی‌بود قطعاً استراتژی ما شکل دیگری پیدا می‌کرد داعش وقتی اتفاق می‌افتد مهم نیست تهدید برای چه کسی باشد،وباید آگاه باشیم که تهدید برای همه تهدید است.
لذا وقتی محور مقاومت تجمیع و متحد می‌شود هم قدرت محور مقاومت فزونی پیدا می‌کند و هم در هزینه‌ها شاهد صرفه‌جویی خواهیم بود.
به همین دلیل آقای ترامپ رسماً اعلام می‌کند که آمریکا ۷ تریلیون دلار در حوزه مقاومت از افغانستان تا لبنان از دست داده است،این در حالی است که کل هزینه محور مقاومت شاید به ۱۰ میلیارد دلار هم نرسد .
که البته با همین هزینه کل برنامه‌ریزی آمریکاو اهداف ژئوپلوتیکی که برای فروپاشی منطقه طراحی کرده بودند ناکام مانده است.از اینرو می توان قاطعانه گفت که سفر دکتر قالیباف نشان دهنده استواری ما در محور مقاومت بوده است.
هم دکتر عراقچی و هم دکتر قالیباف در سفر به مناطق تحت بمباران بیروت آن هم با هواپیما ی مسافربری،نشان از شجاعت،قدرت و استقامت در سیاست های محورمقاومت است که جای تقدیر دارد.
انتهای خبر/

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=12472

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار