جبهه 24 گزارش می دهد:

دعوا بر سرِ پخش سریال «سلمان فارسی»/ ۱۴۰۵ یا ۱۴۰۸

عکسی از سریال سلمان فارسی

عوامل و دست‌اندرکاران سریال «سلمان فارسی» این روزها در شاهرود فیلمبرداری می‌کنند و همزمان دکورها و بسترهای تولید در شهرک غزالی و فصل حجاز در شهرک نور فراهم می‌شود.

در این حال و احوال خبری چند روز گذشته بیرون آمد که ساخت «سلمان فارسی» تا ۱۴۰۸ ادامه دارد؛ خبری که در وهله اول قدری تعجب‌برانگیز بود اما برخی از رسانه‌های رسمی به موجب یک خبر رسمی آن را بازنشر دادند.

البته دست‌اندرکاران سریال «سلمان فارسی» و مسئولین مربوط در تلویزیون آن را یک اشتباه خبری عنوان کردند اما برخی از رسانه‌ها این جریان را ادامه دادند و حتی از عنوان «رکورد گینس» برای بزرگنمایی این خبر استفاده کردند.

در حالی که همواره مسئولین تلویزیون خصوصاً رئیس رسانه ملّی از پیشرفت پروژه براساس برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌ها خبر داده بود. همچنان که امروز نیز در حاشیه حیاط دولت به خبرنگاران اعلام کرد که سریال «سلمان فارسی» براساس همان وعده گذشته ۱۴۰۵ پخش خود را آغاز خواهد کرد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از دست‌اندرکاران سریال «سلمان فارسی» هم نشان می‌دهد همه‌چیز طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود و همان ۱۴۰۵ می‌توان روی پخش این سریال حساب کرد. اگرچه بسترها و شرایط فراهم شود می‌توان منتظر فصل دیگری از سریال «سلمان فارسی» بود.

چرا که گفته می‌شود این مجموعه تلویزیونی قرار است تا مقاطعی از زندگی سلمان فارسی را از بیزانس و ایران و حجاز نشان دهد و تا رحلت این صحابه پیامبر اکرم(ص) را می‌توان در فصل دیگری شاهد بود. حتی پایان‌بندی این سریال هم تا عید غدیرخم گمانه‌زنی شد.

به گزارش جبهه ۲۴(ارگان رسمی خبری جبهه ایران اسلامی): به نقل از خبرگزاری تسنیم ، البته هنوز مشخص نیست که تمهیدات “میرباقری” برای روایت داستان‌های سلمان فارسی در ۴۰ قسمت پیش‌بینی شده چیست؟ آیا سریال در ماجرای غدیر به پایان می‌رسد و یا تا رحلت پیامبر اکرم(ص) ادامه پیدا خواهد کرد؟ 

این مجموعه تلویزیونی که با بیش از یک هزار بازیگر اصلی و چهار هزار بازیگر فرعی، از نزدیک به ۵ سال گذشته تاکنون کار خود را شروع کرده، تا مهر امسال در شاهرود به کار خود و در فاز ایران ادامه خواهد داد.

تاکنون ۸ هزار نفر از سراسر کشور علاقه‌مند به حضور در این سریال بوده‌اند.

انتهای خبر

Share on telegram
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://jebhe24.com/?p=11585

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
تبلیغات

پربحث ترین ها

اینجا محل تبلیغات شماست
تبلیغات

عناوین مهم اخبار